→ Meld deg gjerne på eventet på
Facebook for å holde deg oppdatert! ←
Neste lørdag er en stor dag for meg. Da er det nemlig duket for den offisielle boklanseringen av «Miss Independent». Iiiih! Eventet vil finne sted på den nye bokforhandleren til ARK på Xhibition i Bergen, neste lørdag (9. april) klokken 12:00. Jeg håper du har lyst til å komme! Alle er hjertelig velkommen, ta med deg venner, familie – dem du måtte ønske. Det blir bobler i glassene, ballonger, goodiebags, fotovegg, og selvfølgelig signering av bøker. Det var mange som lurte på om det ville være mulig å kjøpe boken denne dagen, og det er det selvfølgelig! Da har den kommet inn i de fleste bokhandlere over hele landet. Har du allerede bestilt kan du også ta med deg boken til butikken å få den personlig signert. Det blir SÅ bra! Og hey, bor du ikke i Bergen er dette den perfekte muligheten til en «weekend away» med noen du er glad i! Haha ; ) Kommer du? ♥
– Klem E

Håper det kommer mange 🙂
Når blir boken sendt ut til de som har forhåndsbestilt?
Skal på ferie om en uke og jeg gleder meg til å lese!
Skal ut og fly på mandagen etter, satser på at jeg finner den i en bokhandler før det 😀 Gratulerer så mye med boken! Har vært morro å følge deg så langt, spent på hvor veien din går videre 🙂
Jeg lurer på om jeg kunne spørre deg hvilken objekt/linse du foretrekker å ha med deg i veska når du er på reise og skal dokumetere med bilder? Klem <3
Jeg er verdens dårligste leser til å kommentere, noe jeg burde ( les: må) bli flinkere til, men nå kunne jeg ikke bare lese uten å legge igjen en liten hilsen:)
Gratulerer så mye med boken, dette er så gøy!
Tvi Tvi! Nyt tiden fremover:*
Jeg har forhåndsbestilt boken den og kan ikke vente til jeg får den <3 Dessverre bor ikke i Bergen og får ikke vært på boklanseringen din :/ Men så i kommentar feltet at du skulle til Oslo også, og tenkte å ta meg en tur til Oslo da det ikke blir så langt unna 🙂 Veit du eventuelt når og om jeg kan ta med meg boken som jeg har bestilt for å få signaturen din 🙂
Forresten gratulerer så mye med egen bok, du er så utrolig flink <3
Klem fra meg 🙂