


En av de mange grunnene til at jeg elsker å bo på hotell (hvis man ser bort ifra morgenkåpene og de fluffy hotellputene) er at jeg ofte blir inspirert av interiøret og løsningene. Spesielt nå som vi har et nytt hus hvor vi kan starte fra scratch! Denne stolen og de luftige gardinene gav meg skikkelig Paris vibber. I waaant! Jeg drømmer om lignende gardiner som danser i vinden på soverommet vårt. Det er noe litt magisk ved det, synes jeg!
![]()
tips til fine tvbenker?