Leiligheten min har mye lysinnslipp og når solen først skinner på? Da blir den ganske magisk! Det er nærmest umulig å fange det fine øyeblikket på kamera, og det må rett og slette bare oppleves. Men, det er en av mange ting i hverdagen som får blodet til å bruse litt ekstra i kroppen! Huset vårt har ikke like gode lysforhold per dags dato, men vi håper vi får tillatelse til å sette inn noen takvinduer. Da blir det bra! Denne mandagen føles litt rar med tanke på at det er helligdag, men samtidig er det fantastisk deilig med en liten forlengelse av helgen. Jeg har i skrivende øyeblikk dratt dynen inn i sofaen og jobber i joggisen. Det kan jeg like, haha! I morgen kommer Magnus hjem etter to uker på jobb, og DET gleder vi oss veldig til. Endelig blir vi samlet igjen. Nyt fridagen fine!
![]()
Så utrolig fint! Hvor er taklampen din fra :)?