Overrasket over at du selge skinnjakken fra Zara til så mye når den enda er i butikken. Frakt inkludert har man ikke spart mye kronene. Og i tillegg er det for en jakke som er brukt
50% rabatt på en så flott jakke kan bety mye for noen som ønsker seg den, selvom det kanskje ikke gjør den store forskjellen for deg. Den er i fin stand, og ekstra spesiell som har en historie! Heia gjenbruk 💕
Som kjøper av denne jakken er jeg superfornøyd med prisen, og muligheten til å eie en jakke som får en sjanse til å bli brukt og satt pris på for andre gang 🙂 tar gjerne imot historier som følger med, og takk for at du er bevisst på miljøet, Eirin!
6 thoughts on “I KVELD KLOKKEN 20:00”
Comments are closed.