Heisann hoppsann! Jeg våknet med sommerfugler i magen i dag da det gikk opp for meg at det var 1. desember. Som et lite barn hadde jeg alarmen på alt-for-tidlig-for-en-lørdag, og frokosten ble spist i sengen mens vi så ikke bare én, men to julefilmer på rappen. Babor julekalender fikk jeg også, jippiii! Den sto faktisk på ønskelisten min til jul, men det hadde altså M allerede ‘snappet opp’. Den lå så fint under juletreet da jeg våknet i morges! Hver luke inneholder én ampull med godsaker til huden, og jeg sverger – huden min kommer til å gløde til julaften. Haha! Ønsker meg den kalenderen hvert år, jeg..

Genser fra GinaTricot
Dressbukse fra Zara

Siste finish på julepynten og treet er gjort, og vi har til og med tatt årets julekort her hjemme i dag! Det ble faktisk superfint. Billy løp rundt som en galning med reinsdyr gevir og mariusgenser, mens M og jeg sloss om ‘den beste siden’ til kamera. Kaotisk akkurat som julen skal være, haha! Guurimalla..

Nå står hjemmelaget pizza og litt rødvin på kveldens agenda. Gleder meg til en stemningsfull desember her inne! Klem ✨


Previous Post
Next Post

23 thoughts on “December to remember

Comments are closed.