
Oh my goood.. Det gikk akkurat opp for meg at når jeg våkner i morgen, da er det 1. desember! Da kan julen offisielt starte for fullt og jeg skal stå opp tiiiidlig. Men inntil den tid skal den siste fredagskvelden i november nytes med fredagstacoen på bordet, julebrus i glasset, Idol på skjermen og mine to favoritter i sofakroken. Lørdager er vanligvis ‘helligdagen’ min i uken hvor jeg tar meg fri fra «alt», men i og med at jeg elsker julen kan jeg ikke la bloggen stå uoppdatert på selveste 1. desember. Så med andre ord, klikk dere gjerne inn hit i morgen for litt kos og julestemning! Nyyt fredagskvelden ✨
4 thoughts on “Last day of November”
Comments are closed.