Heii dere! Hvordan har helgen deres vært? Her inne har det vært ordentlig helg, men det var i grunn litt deilig. Det har vært mye å gjøre etter jeg kom hjem, og ikke minst mange fine mennesker å møte! Lørdag ble det en rolig vinkveld med naboene, som eskalerte til noe alt annet enn rolig. Søndagen? Da rundet jeg nesten en hel sesong med ‘Broen’ og hadde en skikkelig avkoblingsdag med skallebank og takeaway. Haha! Herreguud den første sesongen var SÅ bra.

Vel, i dag er det mandag og den har ikke gått etter planen – jeg skulle til mamma å freshe opp håret, men kom ikke så veldig langt. Plutselig smalt hele dekket på motorveien, og jeg måtte ringe til Falcken for å komme meg til dekkhotellet mitt. Da ble både frisør, jobb og to møter satt på vent. Bahh! Vel, det positive er at pappa jobber vegg i vegg med dekkhotellet, så da fikk jeg sett han en siste gang før jeg returnerer til Marbella på onsdag. Jeg har pakket meg inn fra topp til tå i pjuskeværet iført den nye, hvite, fine teddy-kåpen min i dag, men M presterte å smelle en dør rett på meg mens jeg bar på en nytraktet kaffe. Vel, den er ikke hvit lengre for å si det sånn! Mandag, hva mer har du i vente for meg? Haha! Orker ikkeee.. Nå har jeg slått meg til ro på en restaurant i byen for å jobbe litt. Mormoren til M kommer snart innom og vi skal spise middag sammen! Etter det skal jeg på jentekveld. Ikke så ille mandag likevel!

•  •    •    •  •  •    •    

Jeg skal til frisøren i morgen istedenfor (mamma), og nå trenger jeg deres hjelp! Skal jeg klippe meg helt kort igjen eller skal jeg la håret vokse? Jeg er i tviiil! Trives godt med begge deler, men er fristet til å klippe meg igjen. På en annen side har jeg ikke hatt langt hår på to år nå! Hmm.. Hjelp! 😚

Previous Post
Next Post

45 thoughts on “Mondayest Monday ever

  • Line
    Du kler kort hår veldig godt 🙂

  • skrinet med det rare i
    du så fine som med langt hår

  • May
    Kooort😍😍

  • Ingeborg
    Klipp det kort!!! 😍😍😍

  • Marte
    KORT!!🤩

  • Marte
    Klipp det! Det kler duuu!

  • Issi
    Heisann jeg virkelig elsker bloggen din du er så inspirerende og dyktig i det du gjør. Jeg lurer bare på hvem som har laget designet ditt eller hvor du har fått kjøpt det. 🙂

  • Sunniva
    Du kler så innmari godt kort hår! Og innmari deilig også nå når du for det meste er i varmen 🙂

  • Yvonne
    Hørtes ut som en skikkelig blåmandag 🙈😬 håper resten av dagen ble bedre 🤗 eller så synes jeg du skal klippe håret, er jo så deilig med litt kortere hår i varmen! ☺️

  • Line
    Spar til langt hår!

  • Tine
    Heeelt klart kort✨💫 det kler du så godt!

  • Anja
    Klipp håret kortere! Du er så fin med den lengden ❤️ Og det er så fint til jakker, kåper og skjerf nå utover høsten/vinteren.

  • Benedicte
    Du er nydelig med begge deler! Personlig foretrekker jeg å klippe meg kort på vinteren – kure det godt og la det gro seg langt og friskt til sommeren. Så fint med lange, solbleiket flokker til gyllen sommerhud! 🙂 Men igjen, du kler alt til alle årstider!

  • Elin
    Du er kjempefin med kort hår! Og det er jo så godt og friskt da 😍🤩

  • Margrete
    Klippe kort! Da ser du helt nydelig ut!

  • Pia
    Klipp deg kort, du kler det så utrolig godt

  • b
    du så fine som med langt hår

  • Bell
    Klippe deg!! Ikke bare 5 cm, men klipp vekk en hel lengde, typ til halsen. Du kommer til å kle det veeeldig godt og se amazing ut <3

  • Kine
    Du er super fresh og fin med kort hår! Men nå syns jeg du skal la håret gro, du kan alltids klippet det kort igjen siden:) håper mandagen får en fin avslutning😍🤗

  • Haha, for en mandag! Håper resten av uken blir litt bedre! 😛 Åh, alt kler den smukke, men kanskje prøve langt hår for en periode? Hvis du ombestemmer deg, er det bare å ta saksen fatt igjen! 😀 <3

    http://siljealice.com

  • Mie
    Definitivt kortere… mer classy, men samtidig kul og mer typete 👏🏼👏🏼👏🏼

  • Mie
    Hvor er morgenkåpen i fra? Er det frottè??:)

  • Rebecca
    klipp!! Du er såå nydelig med kort hår, og skikkelig flink til å style det.
    Husk at det vokser fort ut igjen, så å angre tror jeg ikke du vil gjøre!

    Kjekt med kort nå når det går mot festsesong med mange flott kjoler

  • b
    dei så sjalu la oss alle stema får nedgradering

  • Iselin Rutledal
    Hvor er blogg designet ditt fra? Hvem har laget det?

  • Marianne
    Klipp! Uten tvil🎉
    Du er så fresh, og Classy med kortere hår! Ikke klipp det bare litt, ta typ til skuldrene😍

  • pernilla
    KLIPP!!!! Det eeeer så mye finere med litt «sveis». Synes ofte det lange kan bli så kjedelig! Nå skal det sies at du er like fin uansett ❤️❤️

  • b
    Vist eg Sandvika. Så lankt hår

  • b
    lankt hår får sandvika no du ser

  • b
    ikkje sell leilighet bjorøy til du har fåt se min talenda

  • Line
    Synes du kler kort dritbra! Men jeg stemmer for langt denne gangen, kan alltids klippe det senere igjen

  • Hahaha, ååå jeg føler så med deg når du skriver klomsete historier. Jeg hadde en slik mandag jeg også. Dro på trening og rett før jeg skulle dra datt det to kroner ut av lommen. Jeg tenkte ikke mer over det og plukket opp kronene. Når jeg nesten var hjemme, kjenner jeg etter nøklene til leiligheten i lommen….de var ikke der. Fader assa. Hadde vært på butikken å handlet til den store gullmedaljen, så du kan tro treningsbagen veide noen kilo. I tillegg til at det pøøøste ned og haglet. Svett (gadd selvfølgelig ikke dusje på studio heller haha), irritert og døds sulten gikk jeg tilbake til treningsstudio for å lete. De i resepsjonen hadde selvsagt pause når jeg prøvde å ringe ned der, haha. Når jeg fant nøkkelen liggende i et hjørne trodde jeg at jeg skulle begynne å hyle. Var som at de lyste opp der de lå, haha. Så heldigvis fortsatte dagen bra for min del også, men fy fader – der og da tenkte jeg bare dette er tidenes » blå mandag». Du burde beholde lengden forresten, men du kler begge deler! Ha en fantastisk dag fine deg <3

    • Åneeei, haha! Herregud for en blåmandag. Høres glatt ut som noe jeg kunne fått til! Håper resten av uken har vært bedre <3 God klem!

  • Kort uten tvil 😍 Du kler det amazingly! ✨

  • Therese
    Kort, du er så fantastisk nydelig med det 🙂

  • Kliiiipp <3 Du er såååå fin med kortere sveis. Nå kler du alt da, så sånn sett er det jo ett fett, haha! Gleder meg til å se hva du gjør <3 Håper du nyyyter Bergen! Stor klem
    http://www.charlottetunes.no

  • Renate
    Kort👌🏼 Du er dødslekker med det

  • haha, man må bare elsker de klumsete historiene dine! <3

  • Marte
    Hei! Vet du hvor den lampa oppå veggen over speilet ditt er fra? Leter etter en enkel, fin lampe for å ha i trappa <3

  • Dere er verdens søteste! Takk for mange gode tips her på frisyren, haha 😀 LOVE YOU <3

  • Katarina
    Tror du har sagt det før, men jeg finner det ikke, så jeg spør igjen: hvor har du kjøpt de fine tøflene/slippersene?

    Klem <3

Comments are closed.