Sponset av Asus

❥ Some days it’s more tempting to just stay home . .

• • •
I dag våknet jeg til klar sol, og møtte venninnen min til lunsj i byen. Vi tok en tur innom Vincci for å sjekke ut det store tømmesalget, ettersom at de skal flytte til Oslo! Hjelp, så mye fint… Så fort jeg hadde slurpet i meg siste dråpen av latten på bakeriet vi satt på, åpnet himmelen seg. Jeg kjente at jeg mye heller ville hjem å jobbe, istedenfor å dra på kontoret i piskregnet! Det er en av tingene jeg virkelig liker med jobben min. Jeg kan være så fleksibel!
// This morning I woke up to sun and clear skies, and I went to the city to meet my bestie for lunch. We also had to stop by Vincci to check out they’re huge sale! So many pretty things…. As soon as I finished my latte at the bakery we had lunch at, it all of a sudden started to rain. Not just a little bit either.. So I decided to go back home and work instead of heading to the office. That’s one of the things I love about being my own boss! It’s so flexible..
Jeg er i ‘Zen mode’ når jeg jobber foran dataen, og etter noen måneder med Asus sin nye ZenBook 3 er jeg fremdeles like fornøyd. Den er så fin, nett og lett å jobbe med. Rett og slett et smykke i seg selv, som gjør jobben mer inspirerende. Spesielt en favoritt på reisefot, da den sklir rett i håndvesken.
// I’m in my ‘Zen mode’ when I work on my computer. After using Asus new ZenBook 3 for a couple of months, I dare to say that I truly love it. It’s so easy, pretty and most importantly light! It makes work so much more inspiring, and it’s perfect when travelling as well. Slips right into my handbag!
Jeg får aldri nok av søte kaffekopper, og det søte ‘unicorn’ kruset finner dere HER.
// I never get enough of cute coffee mugs, and this unicorn mug you can get HERE.
Jeg har laget en ny bakgrunn med tema for mars, og den kan dere laste ned å pynte dataen deres med HER.
// I made a new background for March, and if you want to give your computer a little makeover, you can get it HERE.
• • •
Så fort jeg er ferdig for i kveld skal jeg bryne meg på en kveldsøkt. Det ble ingen morgenøkt på meg i dag som jeg egentlig foretrekker, da jeg helt ærlig forsov meg til det. Noen dager er det søren meg en kamp å komme seg opp fra sengen! Blahh.. Før jeg runder av må jeg forresten si at det var hyggelig at soverommet falt sånn i smak! Jeg blir så glad når dere engasjerer dere og legger igjen så mange fine ord. I love you! Håper alt er bra med dere ❥
// As soon as I’m done with work, I’m heading to the gym. I prefer working out in the morning, but to be honest I slep in today! Haha.. Some days it’s just pure struggle to get out of bed, and today was like that for me.. But before I finish, I just want to say thank you for all your feedback on my bedroom makeover!
Så på snap at du var innom Vincci i dag – får vi se innkjøp? ? Må nok kanskje ta turen innom der en dag jeg også!
Så på snap at du fink tak i noen god biter 🙂
Kan jeg spør hvor den gråe genseren er fra?:)
Fortell litt om hvilken oppgaver du gjør når du jobber hjemme på PCen (ASUS Zenbook 3) ? Hjelper Cath deg til å ta bilder på bloggen din? Hun er en utrolig dyktig fotograf.
Du kler briller, btw 😛 Ha en brillefin kveld 🙂
Håper du får en kjempe fin torsdag!
– Vårild 🙂
Hvor er den sorte fuskepels jakken du hadde på deg i går fra? (instagram) 🙂
Elsker forresten å lese bloggen din for tiden Eirin! du stråler virkelig og er super flink <3 stå på videre!!