Pants: H&M Bag: Balenciaga Shoes: Steve Madden Sunglasses: Dior Sweater: Mango
♥♥♥
Til tross for dårlig sommervær kan man likevel pynte seg litt synes jeg, til og med iført den klassiske strikkegenseren så lenge man styler den riktig. Bytt ut joggisen med et par fjonge silkebukser med vide bein, en fin veske til å ha hverdagsnødvendighetene oppi, og et par sko du føler deg lekker i. Vips så er du klar for hva enn dagen har å kaste på deg! Jeg elsker dette antrekket – faktisk absolutt alt ved det. Linjene, fargene, snittene. Det passer faktisk enhver anledning! Om det er et selskap, businessmøte eller i sofakroken til bestevenninnen din.. Strikkegenseren kapret jeg i vinter, og jeg synes den er så fin med long cut bak! Den blå skjorten jeg hadde på meg i forrige antrekksinnlegg er også nydelig under den, om man drar de vide armene utenfor kanten ♥
// Even though the beautiful summer weather is long gone in this city, you can (and should!) still dress up for yourself. Even wear your favorite knit if you want to, as long as you style it right! Replace the joggers with a nice pair of wide legged silk pants (I love these striped ones from H&M!), a nice bag that fits your every day necessities, and a pair of shoes that you feel beautiful in. Voila and your ready for whatever the day throws at you! I really love this outfit – actually everything about it. The lines, cuts and colors.. It basically suits any occasion! If it’s a party, business meeting or in the corner of your best friends couch.. I got this knit last winter, and I think it’s so cool with the long cut in the back. I also loove to style it with the blue shirt I wore in the last outfit post!







Likte kjempe godt buksene 🙂
Du er kjempe flink til å sette sammen antrekk:)
Bruker du suunto klokken fremdeles? Så du skrev om en skobrikke i ett gammelt innlegg, hvor har du fått tak i den? Finner den ikke i nettbutikken deres.
Have a great day!
xx
Jeg lurte på hvordan du styler håret ditt? Hvordan du får det så mjukt og med mye volum. ☺️
Jeg skal lage knekkebrødene dine og lurer på om du hakker opp nøttene eller maler de om til mel? Lurer også på om det er flere som har problemer med å åpne bloggen din med iPhone/safari? 🙂
Klem