Faux fur: Selected Femme (sponset)
Genser: Polo Ralph Lauren
Veske: Yves Saint Laurent
Skinnbukse: Helmut Lang
· Puuurrrrr purrr ·
Denne vakre fuskepelsen dukket opp på posten her forleden, og som alltid klarer jeg aldri med å vente og åpne pakkene mine til jeg kommer hjem så jeg åpnet den like så godt i bilen. Jeg likte jakken så godt at jeg rev av merkelappen og byttet den ut med den jeg allerede hadde på meg. Hah! Det er lite farger å finne i garderoben min, men denne kjente jeg spritet den opp ti hakk. Og dessuten gav fargen meg litt julefølelse! Og apropos julefølelse, nå begynner ting virkelig å ta plass her hjemme og det er så deilig. Nå gjenstår bare julebaksten! Men det blir det ikke tid til i dag, for i dag skal jeg sette kurs mot Sartor Storsenter å plukke ut litt styles til nattåpent. Håper jeg ser dere der i morgen! Mer info om tid og sted kommer senere ♥
/ This beautiful faux fur arrived at the postoffice the other day, and as always I can’t wait till I get home before I open my packages. Just like a child on Christmas Eve I ripped up the paper in my car and as soon as I saw the jacket I took off the one I already was wearing and changed into this. That’s proves how much I love it! I don’t have a lot of colors in my wardrobe, so this was like the icing on the cake. The color reminds me of Christmas!






Ha en fin dag!
Elsker fargen 🙂
Du stråler i den fuskepelsen! Ha en fin dag! 🙂 klem
Tror jeg må ha meg en slik neste gang jeg er i Bergen!