annonse

The everyday beauty balm

B.B Cream kan omtales som en
blanding av makeup og hudpleie

The everyday beauty balm

B.B Cream har virkelig vært i vinden det siste året, og har blitt varmt tatt i mot av de fleste skjønnhetsguruer rundt om i verden. B.B står for «beauty balm» eller «blemish balm» om du vil. Produktet har mange goder i seg i forhold til en vanlig foundation (solfaktor, antioksidanter), og virker derfor pleiende samtidig som at det gjør deg freshere. Som dere vet er jeg glad i lette produkter til huden min, med en lett dekkevne som ikke etterlater ansiktet seendes ut som en karnevalmaske. Nå har IsaDora re-lansert deres B.B Cream med et forbedret design og en bredere fargeskala.

The everyday beauty balm

The everyday beauty balm

Med et forbedret design har IsaDora laget designet på sin B.B Cream slik at produktet er luftfritt – det vil si at ingen luft trekker inn i produktet, hvilket forlenger holdbarheten og unngår at det dannes bakterier. Den nye pumpefunksjonen bidrar dessuten til presis dosering og at ønsket mengde pumpes ut = ingen sløsing av produkt. IsaDoras B.B Cream kommer nå i hele 5 ulike fargenyanser! Jeg bruker fargenr. #12 til min hud.

The everyday beauty balm

The everyday beauty balm

...

B.B Cream virker ikke bare pleiende og beskyttende på huden, men også fuktighetsgivende samtidig som at det jevner ut hudtonen. Jeg liker det spesielt godt om sommeren, da huden ofte ikke trenger mye dekkevne. IsaDora sin B.B Cream er veldig lett å påføre, da produktet nærmes smelter inn i huden. jeg liker å varme det opp mellom fingrene først, og deretter påføre produktet med deres egen «buff brush» for et plettfritt resultat. Det skal mye til for å feile med dette produktet! Jeg frisker deretter opp ansiktet med litt rouge og solpudder for en sunn og flatterende glød.

- Meld deg på nyhetsbrevet for å få nyttige skjønnhetstips rett i innboksen -



	
Previous Post
Next Post

22 thoughts on “The everyday beauty balm

  • Kjersti
    Jeg må bare få si: he-rre-GUD hvor imponert jeg er over deg! Jeg forhåndsbestilte boken, og ble såå skuffa når den ikke var i postkassen på fredag, og har aldri gledet meg så mye til helgen var over før. Så fort posten kom i dag løp jeg ut, og der lå ENDELIG boken din! For å si det sånn har verken jobb eller skole blitt rørt de siste timene…. Boken er ren perfeksjon, og hundre ganger bedre enn jeg forventet. (Og jeg tenkte selvsagt den kom til å bli fantastisk, jeg kjøpte den på tross av at jeg egentlig ikke har råd til mat en gang, hihi) Jeg elsker virkelig bloggen din, det fristedet det er, og all inspirasjonen jeg får her. Den siste tiden har vært utrolig tung, så det å kunne komme inn her og glemme alt og fortsatt bli inspirert setter jeg så stor pris på at jeg vet ikke hvordan jeg skal takke deg. Jeg har flere ganger tenkt at jeg skulle likt å få bloggen i bokform, og nå har jeg det! Boken er det beste av bloggen din, og så mye mer. Min nye hverdagsbibel, som jeg sikkert kommer til å bla i flere ganger i uken. Minst. Den er så nydelig at jeg bare kan sitte og bla, og den er full av all inspirasjonen jeg trenger. Jeg kan bare ikke få sagt hvor perfekt den er, og hvor mye jeg setter pris på deg, bloggen og det forbildet du er. Jeg er midt i prosessen å starte for meg selv, så boken kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt. Jeg ser sånn opp til deg og får så mye inspirasjon, jeg har både blitt et sunnere, tryggere og mer selvsikkert menneske på grunn av deg. Beklager for den lange kommentaren, men jeg får rett og slett ikke sagt hvor utrolig boken er. Helt perfekt, du har all grunn til å være stolt! Nå skal jeg avslutte, jeg vet du er en travel dame, haha. STOR klem, og heia deg! <3

    • Eirin Kristiansen
      Hei Kjersti! Nå sitter jeg her og smiler fra øre til øre. Eller, det går helt rundt faktisk om det er mulig! Så utrolig koselig å høre at den falt sånn i smak. Da vet jeg at jeg fikk til det som var målet mitt 🙂 Ahh.. Har ikke ord.. Tusen hjertelig takk! Håper den kan hjelpe deg gjennom tøffe tider, og ikke minst være til hjelp når du nå skal starte for deg selv. Masse lykke til med det! Stoor klem

  • Susanne casandra
    Denne så veldig Bra ut , kansje jeg må prøve den !:) jeg er syk , så jeg skal kose meg med boka de 🙂
    Ha en fin mandag Eirin 🙂

  • Åå. Denne så jeg i butikken her om dagen, og synes den virket så bra, men lot den være igjen til jeg fikk kommet meg hjem og lest litt om den. Nå er jeg solgt haha! Og herregud, boken din!!!! Jeg må bare si det. Jeg kjøpte den på lørdag kveld, leste ett par sider, men i går og i dag har jeg sittet med nesen i boken konstant, og nå har jeg lest hver eneste side, fra start til slutt. Jeg fikk en skikkelig klump i magen etter at jeg var ferdig med den haha! Men herregud så bra den er. Dette er en bok jeg ser meg selv titte i støtt og stadig for inspirasjon og motiverende ord. Akkurat som med bloggen din. Du er virkelig magisk du Eirín. GODT jobbet!

    • Eirin Kristiansen
      Haha! Så gøy! Den er overraskende nok utrolig god, jeg var litt skeptisk da jeg har prøvd uendelig mange B.B Creams gjennom tiden. Denne er god 🙂 Spesielt om du påfører den med riktig kost! Face Buff er å anbefale. Og hey, så kjekt at du liker boken! Og at du har lest hele allerede er jo utrolig 😀 Du er god, Tanya <3 Stor klem

  • Marita
    Hei Eirín! Jeg studerer psykologi her i Bergen, og i dag ble du nevnt i forelesningen i forbindelse med «selvaktualiserte» personer. Han mente du var et eksempel på slike mennesker, da du selv er klar over at du er introvert, men ikke forsøker å være konform med samfunnets ideal som ekstrovert. Synes det var litt gøy, og tenkte kanskje du ville vite at du også påvirker/inspirerer forelesere ved psykologisk fakultet (som kanskje ligger litt utenfor det man vanligvis ville tenkt på som din referansegruppe). Klem 🙂

    • Eirin Kristiansen
      Hei Marita! Dette var virkelig kjekt å høre. Haha 😀 Nå ble jeg oppriktig glad! Klem

  • Anne
    Du er så vakker, Eirin! Håper du får en strålende uke fylt med mange spennende prosjekter!

  • Helene
    Du ser så utrolig bra ut!! Men jeg lurer på hvor er den jakken du har på deg fra?

  • Marie
    Jeg er ofte rød rundt øynene og nesen, og ettersom jeg venter en liten baby om få dager skulle jeg hatt noe lett makeup som jeg kan ta kjapt på fremover sånn at jeg ikke skremmer noen 😀 Mener du denne passer fint til det eller vil den ikke dekke det rødlige? 🙂

    • Eirin Kristiansen
      Hei Marie! BB-Cream er absolutt å anbefale da, men jeg vil også tipse deg om YSL sine nye produkter som er helt magisk. Påfør dette før BB, så er du all set uten mye anstrengelse! Du vet de YSL Touch Eclat concealer pennene man trykker på? Disse har kommet i flere varianter! En for blåe nyanser under øynene, og en for røde nyanser i huden. Funker som gull, anbefales på det varmeste 🙂 Jeg legger ved en link til den for røde nyanser. Gratulerer med baby i magen forresten! Så spennende for deg! Klem
      http://www.sephora.com/touche-eclat-neutralizers-P404768?skuId=1777598&icid2=search_search_p404768_image

  • Maria
    Fikk boken din i posten idag, og jeg MÅLLØS!! Du må være det mest inspirerende mennesket jeg vet om! All cred til deg <3
    Har allerede slukt flere sider, og nå skal jeg sette meg ned meg en tekopp og nyte enda fler. Du er et fantastisk forbilde!!
    Er midt oppi et trist og vanskelig brudd med kjæresten, og boken din gav meg så mye hjelp og motivasjon! TUSEN TAKK <3

    Et lit spm. angående bb-cream: Om du måtte velge én av alle du har prøvd – hvilken hadde du valgt? Har veldig lyst på en! Har selv Dior Glow Maximizer, og jeg likte godt tipset ditt om å blande disse to 🙂

    Stor klem til deg! You go girl <3

    • Eirin Kristiansen
      Tusen takk, Maria. Håper du finner masse inspirasjon i den :* Om jeg skulle valgt én BB-Cream ville det vært denne eller giorgio armani sin CC Cream fordi den har sterkere solfaktor. IsaDora sin er litt lettere å påføre fordi den ikke er like tykk som sistnevnte. Kommer litt an på hva du foretrekker / vil ofre 🙂 Klem <3

  • Holy shit! Du er så fint sminket! Er det ikke på tide med en sminkevideo snart…? :p

    • Eirin Kristiansen
      Tusen takk for det! Tja, kanskje det 😀 Vi får se! Synes det er litt småkleint..

  • Inger
    Hvilken Bush bruker du ? Eller farve i kinnene?

    • Eirin Kristiansen
      Jeg bruker en fra NARS, har den ikke i nærheten så husker ikke fargen :O

  • Kamilla
    Hei hei 🙂 Lurer på hvor Beyonce-fotografiet er fra?

Comments are closed.