Jeg blir glad hver morgen jeg står opp og subber inn i stuen når jeg får øye på de fine, fluffy pampas stråene mine. Disse magiske stråene er virkelig i vinden om dagen, og til min store glede vokser de vilt langs veien her i Marbella! Spørs om ikke jeg må prøve å få med meg noen hjem til Bergen til jul også.
TIPS: om du har mulighet, kjøp pampas som ikke er tørket og tørk dem selv. De man får i butikk som er tørket på forhånd får ofte en litt ‘flatere’ fasong etter transport og pakking. Setter man de ferske i en vase uten vann derimot, tørker de seg fine og fluffy. For at dem ikke skal drysse, bruk hårspray!
• • • • • • • • • • • •
ØNSKER DERE EN FIIIN DAG, VI SNAKKES I KVELD ✨
9 thoughts on “Selvplukket pampas”
Comments are closed.