Jacket & skirt: Zara Sweathsirt: Happy Wifey Oslo Boots: Bianco Bag: Chloé
.. One of my favorite ways to dress these days
Riktig god mandag, snilleste dere! Arh, jeg kjenner det var godt å våkne opp i egen seng i dag. Enda bedre med en ny uke, blanke ark og skjerpet fokus. Dere skal vite at jeg finner mye glede i dere. Til tross for at jeg kanskje ikke er så personlig og privat som mange av dere gjerne skulle ønske, så skal dere vite at dere står meg veldig nært. Jeg finner mye motivasjon og støtte i hver og en av dere, spesielt når dere legger igjen hilsener og gode ord til meg. We’re on each other’s team! Denne tiden betyr det ekstra mye for meg… Men over til antrekket! Jeg har nærmest flyttet inn i hoodies og sweatshirts om dagen – jeg elsker å kombinere det med skjørt og fine kåper, for en casual tvist. Hoodien tar jeg på meg og gjemmer meg litt i på grå dager, og sweatshirten styler jeg med glede til skjørt når jeg føler for å være litt ekstra fin. Nå sitter jeg for øyeblikket på en café i byen og jobber – noen dager føles det bra å ta dataen under armen, sette seg på en hyggelig café, variere miljøet og sippe på en fin cappuccino. Anbefales! Håper mandagen behandler dere bra. God klem ♥
// Happy Monday besties! I gotta admit it was so nice waking up in my own bed today to a brand new week. I want you to know that even though I’m not the best at being personal and letting you guys ‘in’, I find a lot of joy and comfort in each and one of you. Especially when you leave me sweet and uplifinting comments! We’re on each others team.. You got me and I got you! Always.. (yes, I’m extra emotinal these days..) But over to the outfit! I’ve almost moved into hoodies and sweatshirts lately, and I looove it. On rough days the hoodie is my sweet escape, and days where I want to feel more ‘dressed’ up I style the sweatshirt with a cute skirt for a casual twist. Today I decided to take my work out and work from one of my favorite cafés in the city. It’s nice to change up the environment sometimes, and drink pretty cappuccinos. Haha! Seriously, really recommended.. Hope Monday is treating you good! Xx
Kjempe fint antrekk, så kult å kombinere en hoodie med skjørt! 🙂
Håper du får en fin mandag videre <3
Ha en fin mandag
Jeg håper du er stolt av deg selv, Eirin!
er det dette skjørte ?:)