Ambassadør samarbeid for Synsam
2 nye varemerker│D. Arnesen og Fellepini
I fjor fikk jeg påvist at synet mitt ikke er like godt som det en gang var, og jeg bruker både hverdags- og databriller. For meg som er opptatt av mote, er briller et tilbehør som kan varieres og byttes ut etter antrekk. Det blir som prikken over i’en! Nå inntar Synsam en helt ny rolle på markedet med to nye varemerker, D. Arnesen og Fellepini. Tanken er at man skal kunne eie flere briller, hvor den rimelige prisen ikke skal gå på akkord med verken design eller kvalitet.
· One of my favorite pair of glasses ·
• • •
Da jeg skulle velge meg en brille, ønsket jeg å gå for en fra Fellepini som skilte seg litt ut. Fellepini-sortimentet består av klassiske innfatninger med inspirasjon fra italiensk mote og dristighet for den motebevisste. D. Arnesen inspireres av dansk design og eleganse, med et rent og enkelt design.
Synsam er i mine øyne best når det kommer til utvalg, kvalitet og ikke minst service. Jeg er genuint stolt og takknemlig over å være ambassadør for dem! Briller er elegant og går hånd i hånd med stil og anledning. Synsam har utenom sin nye serie med D. Arnesen og Fellepini de beste luksusmerkene på markedet når det gjelder solbriller og innfatninger. Du finner blant annet merker som Gucci, Celine, Prada, Stella McCartney og Tom Ford ♥
Jeg gikk for vekt og hvordan brillen så ut på meg. Ray-Ban passet meg best av de merkene jeg prøvde. Opplevelsen min var som å gå fra SD til HD kvalitetet på TV. Alt blir skarpere, farger blir sterkere og mer detaljer.
Føler meg mindre trøtt i øynene og mer fokusert når jeg jobber kreativt. Livskvaliteten blir bedre. Hva er forskjellen med å bruke databriller sammenlignet med hverdagsbriller?