· From a high heel hater to a lover ·
Jeg har aldri hatt særlig dreisen på høye hæler, til tross for at jeg alltid har ønsket det. Jeg har en noe uvanlig høy vrist, hvilket gjør at jeg får alt av vekt foran på foten når jeg går i hæler. Det resulterer i vonde føtter etter en time, og hælene havner i hånden! Jeg har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har gått hjem fra festligheter barbeint. Haha! For noen måneder siden gav jeg dette paret fra Acne en sjangs, da jeg kjente at de satt godt på foten min. Disse kan jeg faktisk gå med en hel kveld uten smerter og jeg er i ekstaaaase! Så hvis du sliter litt med samme problemet, kan jeg anbefale dem på det sterkeste.
// I’ve never really had a good experience with high heels, even though I looove it. My arch is really high which results in pain in about an hour.. I can’t count how many times I’ve left a party with my heels in my hands barefoot haha! A few months ago I tried this pair from Acne and right away I knew it was the right match for the first time in my life. I can walk in them for hours without pain! So if you ever find yourself in the same situation, you should give them a chance.
.. A little pain relief tips ♥
Jeg kjøpte Dr. Scholl’s Dreamwalk såler for høye hæler i New York, og de er fantastiske! Jeg bruker dem hele tiden. Du finner dem HER på eBay blant annet, og sikkert andre steder. Hvis ikke er også halvsåler i silikon som man ligger fremme i skoen å anbefale. Det får du så og si i alle skobutikker!
// When I was in New York I bought Dr. Scholl’s Dreamwalk insoles and they’re amazing! I use them all the time when I wear heels, and I haven’t felt pain since. Not kidding! You can get them HERE on eBay! Silicone gel shoe pads also works great.. Do you have any pain relief tips to share? Xx
Ha en fin lørdag
LINE Ps. Have a thing for Friday flowers, ice cold champagne and perfectly foamed cappuccinos? Have a look at my blog: – https://www.sundaygrace.club/ –
Mine første høye pumps, som jeg IKKE føler meg som Bambi på isen i;)
Ha en fortsatt fin søndag:)