Adlinks

· Bringing lunch to work just got more fun ·
En av målene mine for 2017 var å bli mer økonomisk, å tenke over hva jeg faktisk bruker pengene mine på. En av de største utgiftene tidligere har faktisk vært lunsj og kaffe på farten, spesielt dagene jeg er på kontoret, men der har jeg endelig tatt tak! Da jeg fant disse søte lunchveskene ble det enda enklere. De er så praktiske, og størrelsen er perfekt! Aldri mer mat eller brune bananer slengt rundt i vesken, haha.. Jeg kjøpte de HER hos Lagerhaus ♥
// One of my goals for 2017 was to be more economic and more aware of what I spend my money on. Having an office in the city can quickly be expensive! One of my biggest expenses was actually lunch and coffee on the go but not anymore! And when I found these cute lunch bags it got even easier. They’re perfect and the size is super practical! I got them HERE at Lagerhaus. No more brown bananas or food in general all over my bag haha.

Notatblokker i perfekt veskestørrelse, HER ♥
// Notebooks in the perfect bag size, HERE!

• • •
Jeg har fått dilla på havregrøt med grønt eple og kanel på kontoret. Jeg tar med meg en matboks med havregryn, frø og diverse toppinger, så varmer jeg det enkelt opp i mikroen eller med en vannkoker. Det er digg, og det metter lenge! Ellers lager jeg litt ekstra til middag, og tar med meg rester. Mmmm!
// Lately I’ve been bringing oats in a food container with my favorite toppings like nuts, seeds, green apple and cinnamon. When I get to the office I just heat it up in the microwave or with a kettle! It’s super yummy, filling and healthy. I also like to bring leftovers of the dinner I had the night before. Mmm!

Hvor er vasen fra ?:)
Ha en fin onsdag 🙂
Hvor er den svarte litt furry jakken du hadde på snap fra kontoret?
I love your blog!! I am wondering if you have any tips for great places for breakfast, lunch or dinner in Oslo?
Me and my boyfriend is going there for a weekend and I love to visit healthy and colorful places. Thank you so much in advance!