Black coffee in a batman mug
= morning superpowers.
Noen morgener trenger jeg litt ekstra superkrefter føler jeg, spesielt i dag. Denne uken er en av de mest intensive og krevende jeg har vært borti på så lenge jeg kan huske, foruten boklanseringen og alt som hørte med for litt siden. Det tar på å flytte, det er sikkert! Spesielt når man er 21 år, kvinne, og skal ta ansvar for alt. Det er morsomt, for i starten følte jeg ikke at verken håndverkerne eller noen i byggeprosjektet tok meg alvorlig som et resultat av noe jeg mistenker var en ren reaksjon av både alder og kjønn. Jeg var så frustrert til tider, dere aner ikke. Men hey, the tables has definitely turned, og det er en god følelse! Female superpowers – mer av det. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg klarte å sjonglere alle de andre ballene jeg har i luften samtidig som flyttingen om dagen, men akkurat denne uken må jeg nesten bare akseptere for meg selv at ballene blir nødt til og ligge på hyllen ut uken. Det skal bli godt å komme i hus, og senke skuldrene. Jeg føler ting blir litt halvveis her inne denne uken, og det hater jeg, men sånn blir det bare akkurat nå. Gleder meg til ting roer seg, for jeg har så mye inspirasjon og ideer som jeg ønsker å dele her inne med dere!
What would Batman do?
...
Når jeg stresser og kjenner at det er like før kroppen sier stopp, skygger jeg banen. Jeg logger av sosiale medier, og finner frem treningstøyet. Er jeg veldig urolig og har mye i tankene, går jeg for Bikram Yoga. Er jeg frustrert og trenger å få utløp for ting, går jeg for styrke og kickboksing. Trening redder meg alltid gang på gang, og jeg elsker det! I dag starter jeg dagen min på Aktiv365, og deretter er det duket for kontortid før jakt på skyvedørsgarderobe. Senere kommer sofaen min fra Bolia, og jeg gleder meg SÅ mye til å se den live i leiligheten. Gleder meg til å vise dere!


Håper på svar 🙂 Mvh Annika