.. It certainly will!
Denne morgenen har virkelig vært fin. Etter frokost kjørte jeg ut for å gjøre noen ærend, og deretter bar det til sentrum for å skrive under leiekontrakt. Jeg har fått meg kontor og jeg er SÅ glad! Endelig. Dette har jeg som dere sikkert vet ønsket meg lenge, og nå har jeg funnet noe som i mine øyne er det perfekte. Rett i smørøyet i sentrum, lyst, romslig og midt i blinken for meg! Jeg overtar fra og med april, så frem til det er det bare til å glede seg og ikke minst planlegge innredning (her også!) Det skal bli så godt å få et sentralt kontor hvor jeg kan innføre faste arbeidstider å låse døren for dagen når jeg er ferdig. Nå gjør jeg stort sett alt hjemmefra, og det tar på når man blander både jobb og privat hele døgnet. Og det beste av alt? Jeg kan være så kreativ jeg bare vil, henge opp moodboards og ikke tenke på å måtte rydde ting bort og ut av syne hver gang jeg er ferdig. Herlig!
This morning has been just perfect. After breakfast I ran some errands, and after that I went to the city to sign my new office contract! Yep, you read right. I have now finally found the perfect office, and that makes me so happy! It’s light and bright, located in the city – just what I wanted. I’m moving my stuff in from april, so now I have another place to furnish as well. Can’t complain! I’m really looking forward to have a space where I can just be creative and not worrying about beeing messy with moodboards and stuff. And the best of all? Routines! I can finally lock the door and leave for the day when I’m done. Now that I’m working from home it’s a constant struggle between work and personal life. Good times to come for sure!
↓ ↓ ↓
♥ ♥ ♥

Jeg flyttet til Bergen i høst og leter etter koselige kafeer i sentrum, har du noen tips? 🙂
Gleder meg til å se åssen det blir 🙂
Kjempe kul kopp, hvor er den kjøpt ?
Ha en fin tirsdag 🙂
klem <3
Forresten så lurer jeg veldig på hvor du redigerer bildene dine på instagram for å få ramme rundt bildene dine?