Slik blir treningsuken min

Trening er min me-time i hverdagen

Da var det duket for en ny treningsuke, og jeg må si at forrige var riktig så bra gjennomført etter planen. Jeg er i en god sirkel og koser meg med treningen for tiden, hvilket er det viktigste for meg. Det er det som gir motivasjon! At kroppen forandrer seg til det bedre er bare en bonus. Det er ingen tvil om at det ekstra lillet givet handler om riktig mentalitet. Når jeg tenker på trening som me-time hvor jeg kan fokusere på pusten og meg selv, da gleder jeg meg til hver økt! Se på det som din helt egen time-out. Ikke bare føler man seg bedre fysisk, men man blir også mye mer positiv og opplagt etter en god treningsøkt. Med tanke på at jeg er oppe før syv hver morgen og at dagene går i ett bankende kjør er det treningen som gjør at alt går rundt. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten! Føler du at du står litt fast så kan jeg anbefale å prøve ut en ny treningsform på det varmeste. Etter at jeg begynte på kickboksing har jeg fått en helt ny gnist! Det er så gøy at jeg glemmer at jeg trener, og det er innmari effektivt. Etter hver time viser pulsklokken alltid mellom 700-900 kalorier forbrent på bare en liten time. Det er mer enn hva jeg forbrenner på blytunge intervaller!

Slik blir treningsuken min

· ↑ I love the healthy living circle ·


Previous Post
Next Post

12 thoughts on “Slik blir treningsuken min

  • Henriette
    Hvor er det du går på kickboksing? 🙂 Bor selv i Bergen og kunne tenke meg å begynne med det!

  • Anonym
    Hei, koselige Eirin! Lurte på hvordan du lager den treningsplanen OG hvordan du har fått tak i den «Healthy Living»-plakat-arket? Håper på svar!

    Klem!

  • Randi
    Hvilken type intervall pleier du å trene?

  • for en inspirasjon du er 🙂 ! ønsker deg en nydelig mandag 🙂

  • C
    Hei! 🙂 Litt dumt spørsmål men lurer på ang intervaller på morgen og styrke kveld.
    Det blir jo 2 dusjer, vasker du håret begge gangene da?
    Har du noen styrke tips du kunne laget innlegg om ? 🙂
    Gjerne ben, rumpe og armer.

  • Martine
    Hei Eirin!
    Jeg skal til NYC til sommeren, men er usikker på hvordan man bør kle seg?! Vet det er en god stund til, men takker for svar! 🙂 Ha en fortsatt fin dag!

  • Kristine
    Lurer på hvordan du klarer å skjære kontaktpapiret så nøye og pent rundt eplet på macen? Prøvde på min, men det ble ikke i nærheten så fint som du har fått det :O

    • Eirin Kristiansen
      Bare la kniven skli av seg selv etter kantene om du holder den godt inntil. Viktig med en skarp og god kniv 🙂

  • Kickboxing høres så artig ut! 😀 Trening for meg er terapi, egentid, og gjør alltid dagen bedre, selv en litt tung dag. Tenk så heldige vi er som KAN trene! Jeg har selv opplevd å ha store problemer med både å gå, reise meg og stå da jeg hadde bekkenløsning med gangvansker, og den revmatiske sykdommen min begynte å utvikle seg, så trening er virkelig gull for meg, og jeg er så takknemlig for at jeg kan både hoppe, løpe, løfte og fungere <3 Håper kvelden din er fin Eirin, alltid gøy å se treningsuken din 🙂 Klem

  • Takk for fine tips! 🙂

  • Anonym
    Hei Eirin! Du er virkelig en av mine favorittblogger, og jeg vil takke deg for all inspirasjonen du gir meg i en ellers hektisk og krevende hverdag. Nå som vi er inne på trening kom jeg til å huske i en episode av bloggerne at du åpnet deg om en tidligere tid med et litt anstrengt forhold til mat og trening. Jeg lurte derfor på om du kanskje kunne skrive et innlegg om hvor gammel du var når det skjedde, hvor lenge det varte, hvordan du opplevde dette og hva som fikk deg ut av det. Det ser virkelig ut som at du har funnet en flott balanse nå, og det gleder meg å se! Personlig er jeg nok inne i den «onde sirkelen» du var i, og håpet det kanskje kunne være litt til hjelp å høre dine erfaringer. Jeg har selvfølgelig stor forståelse om dette er noe du ikke vil dele med alle, men da har jeg hvertfall spurt. Stor klem<3

Comments are closed.