· B for Billy ·
Nå har jeg hatt Billy i 9 måneder, og jeg blir bare mer og mer glad i denne lille tassen for hver dag som går. Han gir så mye kjærlighet og glede i hverdagen! Mer enn jeg noen gang kunne forestilt meg. Jeg liker å kalle han sønnen min (ha ha ha, crazy dog person) og det er så fint å se hvordan personligheten hans former seg fra dag til dag. Han er en liten ramp og finner på de merkeligste ting. Alt fra å nappe ut teposen fra koppen min å stikke av med den, til å dra jorden ut fra alle plantene i leiligheten. Men han er også det mest kosete dyret jeg har vært borti, og det er så herlig. Han får aldri nok, og det passer meg midt i blinken – for da er vi to. Denne lille tassen gir meg alltid et smil om munnen. Og det beste av alt? Han drar meg ut av huset når det blir lange arbeidsdager bak skjermen. Billy han er med på alt, og vi ligger til og med i skje om natten. Når jeg er på reise går det ikke en dag uten at jeg savner han, og jeg kommer meg liksom aldri fort nok hjem. Det er rart med det, hvordan en hund kan forandre alt.








Ha en fin dag <3