



.. Stay inside and cuddle up in your boyfriend’s shirt
I går kveld kom jeg over en artikkel som tok for seg 7 ting man burde gjøre før man tar steget ut av sengen om morgenen. Faktisk riktig så inspirerende, synes dere skal lese den! Et av tipsene jeg plukket opp var blant annet å ta et øyeblikk og høre etter om det regnet ute. Vel, i dag pisket bokstavelig talt regnet på ruten og jeg synes i grunn at det var veldig koselig, jeg. Så der ble jeg liggende mens lukten av nytraktet kaffe spredde seg rundt i leiligheten, med en stor messy knute på hode og en oversized skjorte rundt kroppen. Et fin morgenstund! Nå på en annen side har jeg revet meg bort fra dette drømmescenarioet og er i skrivende øyeblikk på vei til byen for å spise en sen frokost. Nyt dagen, selv med paraply over hode!
Jeg ønsker meg MB granola vesken, lurer på om du vet om den einer seg for skole, tunge bøker og pc?
Hvor er skjorten på bildene fra, jeg må ha den!
Tusen takk for all motivasjonen, du er så flink!
Alle bildene dine er så WOW
klem
<3 klem
Søkte opp for ikke så alt for lenge siden om det var victoria`s secret i tyrkia, og blant resultatene poppet et innleg fra deg opp, men når jeg trykket på linken fant jeg ikke det eksagte innlegget. såå over til spørsmålet – vet du om det er Victoria`s Secret i tyrkia og isåfall, hvor? blir veldig glad hvis du tar deg tid til å svare!<3 elsker bloggen din!!
klem fra alexandra<3
Jeg elsker bloggen din, jeg bare lurte på hvilket kamera og linse du bruker på disse bildene og diverse antrekksbilder.
hvilen linse bruker du? du får jo så utrolig fine bilder !!! (har 5d selv :* )