When it's raining outsideWhen it's raining outsideWhen it's raining outsideWhen it's raining outside

When it's raining outside

When it's raining outsideWhen it's raining outside

.. Stay inside and cuddle up in your boyfriend’s shirt

I går kveld kom jeg over en artikkel som tok for seg 7 ting man burde gjøre før man tar steget ut av sengen om morgenen. Faktisk riktig så inspirerende, synes dere skal lese den! Et av tipsene jeg plukket opp var blant annet å ta et øyeblikk og høre etter om det regnet ute. Vel, i dag pisket bokstavelig talt regnet på ruten og jeg synes i grunn at det var veldig koselig, jeg. Så der ble jeg liggende mens lukten av nytraktet kaffe spredde seg rundt i leiligheten, med en stor messy knute på hode og en oversized skjorte rundt kroppen. Et fin morgenstund! Nå på en annen side har jeg revet meg bort fra dette drømmescenarioet og er i skrivende øyeblikk på vei til byen for å spise en sen frokost. Nyt dagen, selv med paraply over hode!

Previous Post
Next Post

28 thoughts on “When it’s raining outside

  • Så herlige bilder! Jeg elsker å våkne til lyden av regn, spesielt om jeg vet at jeg kan være inne hele dagen, hihi. Men jeg må si at det var herlig å våkne til strålende sol i dag også 🙂

  • Sarah
    så deilig ut! Husker du hadde noe oppvasktilbehør på kjøkkenet som det stod «darling, can you do the dishes». Hvor kjøpte du det? 🙂

    • Eirin Kristiansen
      Hei! Dette kjøpte jeg på Gullgruven i Åsane. Husker ikke butikken desssverre :/

  • Ingvild
    Verdens mest inspirerende og fine jente!

  • Sunniva
    Hvor kjøper du kokosvann? 🙂

  • Anna
    Du er så inpirerende Eirin!! Lurte på to ting:
    Jeg ønsker meg MB granola vesken, lurer på om du vet om den einer seg for skole, tunge bøker og pc?
    Hvor er skjorten på bildene fra, jeg må ha den!
    Tusen takk for all motivasjonen, du er så flink!
    Alle bildene dine er så WOW
    klem

    • Eirin Kristiansen
      Hei søte! Den er veldig slitesterk, så det skal nok gå fint om du ikke har FOR tunge ting oppi 🙂 Jeg reiser mye med den med både bøker og MacBook oppi. Ikke noe stress 🙂 Skjorten er fra H&M. klem!

  • Bell
    Det bøtter ned med regn her i Drammen 🙂 non stop! Må ærlig innrømme at jeg faktisk liker det. Kom nettopp hjem fra jobb, og alt som står på planen er levende lys, koseklær, taco med kjæresten og maling fra pusekatten i fanget. Også avslutter jeg kvelden med varmt bad, badekuler fra Sephora og kur i håret. Love!!

    • Eirin Kristiansen
      Ååå, det høres helt himmelsk ut. Nyt ettermiddagen med dine, Bell 🙂 Klem!

  • En perfekt morgen med det været vi fikk servert her i Bergen denne morgenen:) Heldigvis ble det skikkelig fint utover dagen<3

  • Mia
    Hei? Så deilig med sånne morgener. Lurer på om du har gjort noe med håret? Det så så mørkt ut nå! Du kler virkelig alt ?

    • Eirin Kristiansen
      Hei Mia! Nei, jeg har bare ikke tatt etterveksten på en stund. Gjør meg egentlig ingenting nå som vi går mot høst, hehe 🙂

  • Hannah
    Gikk direkte på treningsøkt etter skolen i dag blaut og passe sliten synker jeg ned under dynen med en kopp kaffe og litt skoleoppgaver. Blir faktisk mer motivert til skolearbeid om det regner ute 🙂 Ha en strålene dag, på tross regnet 🙂

  • Ååå, fine fine deg! Håper du får en strålende kveld 😀

  • Victoria
    Hei Eirin. Kan du vær så snill og dele hvordan du får ramme rundt de store bildene på instagram? Har sett at flere lurer på dette etter den nye opdateringen? Her fungerer det bare uten ramme når jeg prøver med ramme til vanlig? Håper på svar 🙂 Du ser fantastisk ut!!

  • Karen
    Åh, du er så nydelig!! Har du gjort noe med håret ditt? det så kjempefint ut ihvertfall! Ellers virker det som du virkelig stråler for tiden, og jeg blir så glad og inspirert av å lese bloggen din <3
    <3 klem

    • Eirin Kristiansen
      Hei Karen! Det varmer. Veldig hyggelig å høre <3 Jeg har faktisk ikke gjort noe med håret. Det er nok en god kombinasjon ettervekst og filter på bildene 🙂 Klem

  • Alexandra
    regn er noe av det beste jeg vet! ahahah<3
    Søkte opp for ikke så alt for lenge siden om det var victoria`s secret i tyrkia, og blant resultatene poppet et innleg fra deg opp, men når jeg trykket på linken fant jeg ikke det eksagte innlegget. såå over til spørsmålet – vet du om det er Victoria`s Secret i tyrkia og isåfall, hvor?

    blir veldig glad hvis du tar deg tid til å svare!<3 elsker bloggen din!!
    klem fra alexandra<3

  • Bul
    Koselige bilder! Boyfriend’s shirt, fått deg kjæreste?! 😀

  • Anna
    Nydelige bilder!

  • Emely
    Hei!
    Jeg elsker bloggen din, jeg bare lurte på hvilket kamera og linse du bruker på disse bildene og diverse antrekksbilder.

    • Eirin Kristiansen
      Hei Emely! Jeg bruker Canon Mark 3 og 85 mm 1,2 linse til antrekksbilder. Ellers bruker jeg mye 35 mm + 50 mm til annet. Olympus kameraet er også en favoritt, men helst i settinger hvor jeg er ute og ikke orker å dra med meg så mye og tungt utstyr. Bildekvaliteten på dette er mer enn bra om man ønsker å bruke kamera i hobby-setting 🙂

  • Lene
    Fått deg kjæreste?? 🙂

  • oline Kihlman
    Hei flinke Eirn! Liker bildene dine veldig godt! Ser du bruker canon EOS 5D, hvis jeg ikke tar helt feil 🙂
    hvilen linse bruker du? du får jo så utrolig fine bilder !!! (har 5d selv :* )

    • Eirin Kristiansen
      Hei Oline! Jeg bruker 35 mm, 55 mm og 85 mm 🙂 Takk for det <3

Comments are closed.