Wayne’s Coffee
Ofte når jeg har møter eller gjør andre ærend forekommer dette i hjertet av Bergen, og endelig har jeg funnet den perfekte stamkafeen hvor jeg kan sette meg ned og samle tankene over en kopp med noe varmt. Skulle ønske den gjerne var litt mer «unik», men Wayne’s er favoritten. Enkelt og greit fordi den er intim og koselig, samtidig som at den ligger i en superkoselig gate hvor man blir inspirert av omgivelsene, butikkene, stemningen og de sjarmerende bygningene. Også har de muligens byens beste Chai Latte, da ♥
Denne blomsterforretningen har byens fineste utstilling og jeg drømmer meg bort hver gang jeg passerer.
I love this street
Nå vet jeg ikke hvor mange av dere som har en jobb som innebærer hjemmekontor, men selv som student er det fint med en liten stamplass hvor man kan møtes eller dra til for å jobbe. Enkelt og greit for å få litt stue- og miljøforandring. Som oftest sitter jeg hjemme i det søte kontorhjørnet mitt, mens andre dager tar jeg med meg Macbooken under armen og drar inn til byen for å kose meg med jobb på en kafe. Spesielt når det er fint vær eller når jeg trenger å fylle topplokket med litt ekstra inspirasjon! Kaffen borte smaker liksom alltid litt bedre, spesielt når man får people-watching servert til den i tillegg, haha.. Jeg elsker byen min ♥




3 thoughts on “My favourite time-out spot”
Comments are closed.