Innlegg i samarbeid med Tine YT

God morgen sprekiser! Jeg vet ikke med dere, men ofte før trening er jeg enten for mett, eller akkurat litt for sulten til at økten kan bli god. Det er ikke alltid like lett å vite hva man skal spise på forhånd! Jeg personlig foretrekker å trene et sted mellom lunsj og middag, og da passer det ypperlig med en drikkeyoghurt fra YT til oppladning og mellommåltid. Den kommer i to smaker – bringebær eller banan med pasjonsfrukt. Begge er suupergode, men jeg synes den med bringebær er litt ekstra god ♥

· før trening ·

Om jeg har glemt proteinshaken hjemme er jeg veldig fan av sjokolademelken fra YT til etter trening (den er såå god), og derfor ble jeg veldig glad da jeg fant ut at denne drikkeyoghurten var tilbake på markedet igjen, også! Jeg vet ikke om dere husker at de solgte den i butikkene for noen år tilbake? Mmm.. Nå er jeg alltid rustet for god oppladning og restutisjon, selv på farten!

· før trening ·

Produktet kommer i solide flasker. Du trenger ikke bekymre deg for at det skal lekke i treningsbaggen!

· før trening ·

Produktene er nøye utviklet i samarbeid med ernæringsavdelingen på Toppidrettssenteret og inneholder melk, frukt, bær, korn og fiber og er i tillegg rik på proteiner. De trenger ikke nødvendigvis bare drikkes i forbindelse med trening! Drikkeyoghurten passer også veldig fint som mellommåltid om du ønsker å holde kostholdet noenlunde i sjakk i hverdagen. I know I do!

· før trening ·

· Vinn sporty og flotte premier ·

I januar og februar finnes det kampanjekoder på innsiden av embalasjen hvor man kan vinne hundrevis av sporty premier ved å sjekke koden HER på yt.no! Man kan også melde seg på den store nyttårsutfordringen som går ut på at du registrer minst 25 treningsøkter på 90 dager. Da kan du invitere venner av deg og konkurrere mot dem! Hvor motiverende er ikke det? Ved å være med på nyttårsutfordringen er du også med i trekningen av flotte premier. HER finner du mer informasjon. Bli med da vel!

· før trening ·

Previous Post
Next Post

42 thoughts on “· før trening ·

  • Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.

    Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.

    Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.

    http://linntheresedagsland.no/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

  • Ååå, jeg får så lyst til å hive på meg skoa og bare komme meg ut og springe milevis når jeg ser treningsinnleggene dine. Men her er det 4 uker til termin, bør kanskje drøye det litt. Ha en nydelig dag 🙂

  • Vilde
    Hei Eirín!

    Jeg er ei jente på 18 år som elsker å trene fordi det gir meg så sinnsykt mye livsglede. Akkurat nå er jeg blitt forkjøla og vet at jeg blir sengeliggende noen dager. Jeg har så sinnsykt lyst til å trene og alt føles så dystert ut når jeg ligger her og råtner under dyna.. Derfor lurer jeg på om du har noen tips for å få forkjølelsen til å ikke bli så negativ? Ser allerede frem til helga når jeg får trent igjen.

    • Malene
      ÅÅ, jeg må bare kommentere fordi kjenner meg sånn igjen! Føler det er så mange som ser på trening som et ork, så godt å vite at det er flere som bare gleder seg til å trene. Jeg er selv overtrent og gleder meg STORT til jeg kan trene mye og hardt igjen. Har ingen tips til deg da, hehe. God bedring!

  • Andrine
    Heii 🙂 Hvor er de skoene fra? 😀

  • Sara
    Siden til YT fungerer ikke:(

  • Helene
    Jeg lurer på hvor du gjør av Billy når du er ute til ærender? Tar du han med deg overalt eller lar du han være alene? Jeg har en valp som er alene hjemme mens jeg er på jobb, og da har jeg rett og slett ikke hjerte til å la han være alene hjemme ytterligere et par timer… og det er jo begrenset hvor man får lov å ta med seg valpen…

    • Eirin Kristiansen
      Jeg har han som oftest alltid med meg da han er så liten. Om det er et sted han ikke kan være med inn venter han fint i bilen i bagen sin. Blir aldri lenge borte, og planlegger før jeg drar om det er fornuftig at han blir med eller er hjemme 🙂

  • Liker veldig at du lager bildene dine så fine, og at du hadde smoothien i fine glass, med litt bær oppi! Det ser så fint og fancy ut, synest jeg 🙂 Det såg også veldig godt ut, og jeg er enig i hva du sier om å vere for mett eller for sulten til at økten skal bli så bra som mulig. Vil virkelig teste ut disse produktene, og se hva som blir min favoritt 🙂 Klem!

  • Linn
    Hadde vore sååå spenstig om Tine hadde laget en for de som også er allergisk mot melk. Strider litt i mot Tine siden det er ett meieri, men kjedelig å ikkje få oppleve sånne fristende nyheter!

  • Matea
    Hei! Vet du hvor stor Billy/maltipoo blir? altså når de er fullvokste. 🙂

  • Mia
    hva er næringsinnholdet i denne?

  • Disse må jeg prøve! Du fikk de hvertfall til å se supergode ut! YUM!!

  • Linda
    Hei! Det funket ikke å melde seg på :/ hva gjør jeg?

    • Eirin Kristiansen
      What! Prøv å vente litt, og klikk deg inn på nytt. Jeg klarte det helt fint :O

  • Litt mye sukker i dem for mitt kosthold, men sikkert kjempegode 🙂

  • Caroline
    Jeg pleier ikke drikke proteinshaken før jeg er hjemme jeg :O Er det forsent?

    • Eirin Kristiansen
      Så lenge du får i deg næring innen en time etter endt økt går det helt fint (mtp. best mulig restitusjon) 🙂

  • Berit
    Jeg husker at denne var på butikken for noen år siden og ble så irritert da den forsvant. Så endelig er den tilbake, ble super happy! Også liker jeg selv den med bringebær best :). Ha en fin dag videre!

  • Veronika
    Syns dessverre YT inneholder altfor mye sukket :-/

    • Eirin Kristiansen
      Det er en ærlig sak! Men er det ikke naturlig sukker fra de andre ingrediensene (frukt, bær etc.) som ikke er direkte tilsatt? Ser det ikke står noe på innholdsfortegnelsen, men siden det står «hvorav sukkerarter».. Hmmm..

      • Veronika
        Det har du faktisk helt rett i! 😉 Tror kanskje de har endret noe på innholdet. Mener produktene var tilsatt sukker før. Naturlig sukkerinnhold er jo ikke så ille (etter min mening) 🙂

        • Eirin Kristiansen
          Synes ikke det er ille i det hele tatt 🙂

  • meg
    er det mye kalorier i de? er de bra etter du har løpt feks, eller bare i utgangspuntet bra etter styrke?

    • Eirin Kristiansen
      Du kan drikke de akkurat når du vil. Før eller etter trening – eller som mellommåltid i løpet av dagen. Supert etter at du har løpt 🙂 Det er 184 kalorier i bringebær drikkeyoghurten, og 198 i den med banan.

  • Sunniva
    Hvor har du kjøpt Nike joggeskoene dine? Veldig fine 🙂

  • Marie
    Hei fiine deg, jeg lurer på hvilken butikk du har kjøpt nike joggeskoene dine i? <3
    Det er akkurat sånne jeg har veldig lyst på, men finner de aldri i butikkene jeg ser i.
    Må også bare si at du virker som en veldig koselig og positiv jente med en herlig utstråling! Jeg klikker innom bloggen din hver dag og du er en fantastisk inspirasjon for meg – så tusen takk <3

    • Eirin Kristiansen
      Hei Marie! Disse er kjøpt på XXL 🙂 Takk for at du leser bloggen min <3

  • Josefin
    Hei!
    Jeg har et spørsmål som egentlig ikke handler om dette innlegget i det hele tatt, men Jeg vurderer sterkt å studere i NY til høsten med Gateway. Jeg bare lurte på hvordan du ble kjent med jentene du bodde med da du var der? Og om du ellers har noen tips med tanke på bolig osv?

  • Maria
    Hei, nydelige deg!

    Jeg lurte på om du kunne fortelle meg litt om juice detox. Har hat tlyst til å prøve det en stund, men vet ikke hvor lenge man gjør det eller hva slags juice man skal drikke. Hvilke fordeler har det ved seg? Og kan man trene samtidig? 🙂 Setter kjempestor pris på svar, herlige deg! Elsker deg og bloggen din!

    • Eirin Kristiansen
      Hei Maria! Det finnes mange ulike typer detox. Du kan enten juice selv, eller feks bestille en kur fra essentially.no. I DETTE innlegget har jeg skrevet om min hjemmelagde detox som går over en dag – steg for steg. Klem!

  • louise
    vet du hvilken modell Nike skoene dine er? 🙂 de er så fantastisk flotte!!

  • Maria
    Hei Eirin! Jeg ville bare legge igjen en liten kommentar og si at du har en utrolig fin blogg:) Den er så behagelig å lese (høres sikkert veldig rart ut) men iforhold til alle de andre toppbloggene som bare maser om alt mulig annet stress så er din blogg full av nyttige tips og inspirasjon. Er 3. års elev på videregående og mellom alt skolestresset så er det veldig fint å kunne klikke seg innom bloggen din. Vil også si at innlegget du skrev om at du ikke er kjedelig var veldig fint. Vi er alle forskjellige og jeg kjenner meg godt igjen i det å verdsette alenetid.
    Billy er forresten helt nydelig!

    • Eirin Kristiansen
      Hei Maria! Så hyggelig å høre at du finner bloggen min behagelig og inspirerende å lese. Det gledes 🙂 Stor klem og takk fra meg (OG Billy ;))

Comments are closed.