· 6 reasons to wake up earlier ·
Jeg bare måtte dele denne med dere! Jeg kom tilfeldigvis over den på weheartit, og synes den var skikkelig inspirerende på morgenkvisten. Det er jo så sant! Tanken på å sette alarmen på en time tidligere er kanskje et ork akkurat i det den ringer, men man får så mye igjen for det. Jeg elsker å stå opp før solen, drikke morgenkaffen og være kreativ. Når kvelden kommer føler jeg at jeg har fått så mye mer ut av dagen! Og apropos ny dag – ønsker dere en fantastisk onsdag! Make the best of it ♥

Uansett hvilke innlegg du lager, så er alle like spennende å lese! 🙂 Jeg er også en ivrig fan av Ungkaren, spesielt denne sesongen har jeg fort blitt revet med! Gikk dessverre glipp av episode 1,
du vet vel ikke om et sted man kan få sett denne episoden i reprise? 🙂
Har du forresten en favoritt blant damene, noen du heier litt ekstra på? Jeg holder en knapp på Anna! Håper du har en strålende dag 😀
Klem!
Sliter jeg med motivasjon til å trene en dag, så tar jeg bare en titt innom bloggen eller instagrammen din – Poff! Så er motivsjonen på topp – Takk for det 😀 Jeg blir alltid så positiv når jeg leser blogginnleggene dine, ingen annen blogg gir meg den positive følelsen som din gjør 🙂 Du har blitt min favorittblogger nummer 1!