Innlegget inneholder adlink
Monday bliss

Monday bliss

Monday bliss

Monday bliss

Monday bliss

Sneakers: Here
Leather pants: Zara
Jacket & shirt: Mango
Sunglasses: Céline
Bag: Chanel

Woke up with the biggest smile on my face

Jeg tror aldri jeg kunne fått en bedre start på uken. Det er ikke annet å gjøre enn og si tusen hjertelig takk for alle de fantastiske tilbakemeldingene på boknyheten. Jeg er helt overveldet, og har vært på gråten ca. 100 ganger siden jeg slapp nyheten i går. På bare noen få timer fikk jeg telefon om at den ble tidenes nett-bestselger hos Norli, og jeg er så stolt! Tusen takk for at dere har troen på meg. Jeg håper virkelig at boken faller i smak! Jeg har i hvert fall lagt min sjel i den, og kunne ikke drømt om et bedre resultat. Klarer nesten ikke vente til å høre hva dere synes!

Det har vært en intens tid, og i det jeg trykket «publiser» på innlegget om boknyheten i går var det som om en bølge av alt jeg har følt på det siste året skylte over meg. Nesten som en «nå kan du puste lettet ut, her kommer en dusj av alt du egentlig skulle fått tidligere» beskjed. Jeg gikk fra å være frisk og rask til helt elendig i form av kaldsvette, feber, dundrende hodepine, vond hals og alt som hører med. Uffda! Men heldigvis føler jeg meg hakket bedre i dag, så nå skal jeg bare gi kroppen den næringen og pleien den trenger i form av grønne juicer og ingefærte. Jeg reiser jo til New York om 3 dager, så dette må bort! Fysj. Jeg skal prøve meg på en Yoga klasse senere i dag, i håp om å svette ut alt som måtte være uheldig for kroppen. Håper dere får en god start på mandagen, og danner et godt grunnlag for resten av uken! Takk til dere som forhåndsbestilte boken min i går ♥

———

I could never have dreamed of a better start to the week. I’m out of words! Thank you so so much for your beautiful and incredible feedbacks on the book, it means the world to me. I’m so overwhelmed, and my eyes has filled up with tears like a hundred times since last night. Just a few hours after the pre-order launch I got a call from the Norli bookstore and they told me that the book was already a huge online-bestseller. I’m SO proud! Thanks for pre-ordering my book and believing in me. I hope you will love it! Can’t wait to hear your feedbacks after reading it. I’m so excited!

The past year has been intens, and when I pushed «publish» on yesterday’s launch post it was like a huge wave flushing over me. I got everything from fever, cold sweat, sore throat and a crazy headache. Bahh! But luckily I feel a little bit better today, so now I’m just gonna spoil my body with everything from green juices to ginger tea. In 3 days I’m heading off to New York, so I really don’t have time for sickness now! I’m planning to take a Yoga class later so that I can sweat out everything bad from my body. I hope you’ll get a great start on your Monday. Make a good statement for the rest of the week! And hey, thank you so much for pre-ordering my book yesterday. I feel like the happiest girl on the planet ♥

Previous Post
Next Post

21 thoughts on “Monday bliss

  • Gratulerer så mye med boken, søte deg!
    Og jeg kjenner meg så godt igjen med det å bli syk, har det på AKKURAT samme måte nå. Endelig kommet hjem til påske for å kunne slappe av, bom, så blir man syk 😉
    God bedring, og nyt suksessen. Di har fortjent det 🙂

  • Maria
    Eirin!! Dette er den beste nyheten du kunne ha kommet med! Jeg forhåndsbestilte boken din i går, og gleder meg noe helt vanvittig til å lese den. Du inspirerer meg så mye, og jeg føler at vi er veldig like, så jeg tror nok jeg kommer til å ha god nytte og glede av boken din. Har tenkt litt på at den dagen du slutter å blogge (for den dagen kommer vel, men forhåpentligvis ikke på leeeenge) blir hverdagen litt gråere. Så nå er jeg kjempeglad for at favorittbloggeren fortsatt kan være med meg i form av en bok! Den skal få en fin plass, kan du tro 😉

    Gratulerer så mye, kjære deg. STOR klem :-* <3

  • Jenny
    Har lest 1. kapittel nå, og så langt virker boken helt fantastisk! Gleder meg masse til å lese hele!

    Kjenner jeg blir veldig stolt av deg !;)

  • Susanne casandra
    Dette antrekke er så fint 🙂
    Gleder meg kjempe masse til å få boka i hånda å begynne å lese, jeg tror nok den blir godt likt 🙂 gratulerer så masse igjen:)
    God bedring til deg <3
    Ha en fin mandag

  • Gratulerer så mye med boken din! Jeg blir å kjøpe den når den kommer i butikk, blir spennende :)) Håper du blir fort frisk, husk og hvil ut! Ønsker deg en fantatisk dag fine deg. Klem fra Anna

  • Christine
    Gjett om jeg skal kjøpe den boka! Bloggen din er fantastisk, du er så utrolig inspirerende 😀

  • Christine
    Hei!
    Forhåndsbestilte boken din i går og sendte deg mail, men har ikke fått 1 kapittel på mail enda, håper det kommer snart?
    Gratulerer så masse fine Eirin! ❤️

  • Silje Beate Øvergård
    Denne nyheten gjorde et godt grunnlag for denne uken. Gleder meg kjempe mye til å kjøpe boken i nærmeste butikk!
    Jeg lurte bare på hvor du har kjøpt dette mobildekselet:
    https://eirinkristiansen.no/2014/11/28/black-friday/
    Har lett etter lignende i en stund, men finner ingen som er like fine som dette!
    Klem! <3

  • KamillaM
    Hei Eirin! Bestilte boken i går, gleder meg til å begynne å lese 🙂 Sendte deg Mail i går med kvittering, men ikke fått noe svar. Skjønner at det har vært mye trøkk det siste døgnet, så det kommer vel i løpet av dagen 🙂

    Du har all grunn til å være stolt, for du er så dyktig i alt du gjør!

  • Anya Elice
    Fikk pappa til å forhåndsbestille den igår, var livredd for at den skulle bli utsolgt! Gratulere så masse med bok Eirin, gleder meg vanvittig til å lese boken din<3

  • Kjempe fint antrekk! 🙂

  • Stine
    Jeg skal løpe å kjøpe boken 10.april, har satt det av i kalenderen allerede 😉 stå på du er kjempeflink!

  • Fy søren så flink du er! Gratulerer så masse! Gleder meg skikkelig til å lese boken, den høres helt fantastisk ut! Stor klem <3

  • Silje
    Hei Eirin! Gratulerer så mye. Jeg lurer på om skinnbuksen fra zara fortsatt er å finne i butikk?:)

  • Maren
    Hei! Hvilket redigeringsprogram bruker du på Instagram for å få den hvite kanten lik på alle bildene dine?

  • Nydelige du! Bestilte boken i bursdagsgave til meg selv hehe, gleder meg allerede til den kommer 😀

  • Sara
    Hvor er bildene tatt?:-)

  • Anne
    Leste første utdrag i går kveld, og kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til resten! Du er talentfull! God bedring, håper kroppen samler seg ordentlig igjen slik at du kan nyte en velfortjent tur. Mange klemmer til deg, vakre!

  • Anette
    Jeg har forhåndsbestilt boken din og har lest første utdrag allerede! Gleder meg til fortsettelsen! Du er veldig dyktig ?

  • Anna
    Hei! Jeg lurer på hvordan du striper håret? Du har så utrolig fint hår!

  • Stine
    Jeg hadde absolutt forhåndsbestilt boken om det ikke var for at jeg er en lusfattig student om dagen.. kommer den til å være lenge på markedet? Eller kommer den bare i et begrenset oppslag?
    <3

Comments are closed.