Palm trees and summer breeze

•  •    •    •  •  •    •    

Da vi omsider ankom hotellet i går kveld var planen å hoppe til sengs, men istedenfor var vi så giret at vi tok en roadtrip. Sulten var vi også, og jeg klarte ikke velge mellom pizza eller pasta. Det ble begge deler. Vi var ikke tilbake igjen før halv tre på natten, og timene i bilen var som tatt rett ut av en eventyrfilm. Herregud, ta meg tilbake! Da alarmen ringte i morges derimot – da var føltes det brått mer som en skrekkfilm. Jeg var så trøtt og hoven i ansiktet at man skulle tro LRS-syndromet (les: forrige post) hadde forflyttet seg til ansiktet. Jeg kavet meg opp av sengen mens jeg utbrøt ‘Magnus, det ene øyet mitt har sluttet å virke’, skylte ansiktet i vann, og subbet ned til frokosten. La oss si at jeg kviknet fort til. For frokosten?! Den var utendørs omringet av palmer i morgensolen, mens lyden av fuglekvitring og synet av det turkise bassenget nærmest blendet meg og det éne fungerende øyet. Magisk! Nei, dette har virkelig vært en fin dag og det føles som om jeg har våknet opp i paradis. På ekte✨Nå skal vi ut å spise middag lags Puerto Banus. Det blir koselig 🙏🏼

Previous Post
Next Post

12 thoughts on “Woke up in paradise

  • E
    Ser virkelig magisk ut!! Nyt! Hvordan redigerer du bildene dine? ☺️

  • Vibeke
    Lykke til med husjakt! Bodde der i 6 år før jeg flyttet med langs kysten. Dersom dere tar turen nedover til Gibraltar neste gang så må dere prøve ut las iguanas 👌🏻

  • Aurora
    Så fint! Hva heter hotellet dere bor på?☀️

  • Mina
    SÅ deilig å våkne opp til slikt..
    Å våkne opp med LRS-syndrom i ansiktet, er ikke veldig skjeldent etter en flytur.. Anbefaler deg å ha med en fukt spray i vesken hvor du pleier huden din med sprayen sånn fra og til under flyreisen…
    Aldri en flyreise for meg uten det.

    Ha en flott dag, skjønne deg 🙂

  • Ida
    Du skriver så godt og bloggen din er så inspirerende. Du ser liksom det fine i nesten alt🙂!

  • Marte
    Kanskje du har fått myggstikk på øyet. Jeg hadde det en gang. Går vekk etter noen dager. 🙂

  • Stine
    Kan du ha et eget innlegg med apper som du bruker for å redigere og hva du bruker av filter? Hadde vært så inspirerende og gøy å se! Reiser på ferie snart og vil legge ut bilder som ser flotte ut 😅

Comments are closed.