❥ Love you more than pancakes in bed
Jeg elsker søtt nattøy og pysjamaser. Det er så koselig! Jeg fant denne nattkjolen på H&M i går, og bare måtte ha den. Når jeg er hjemme går jeg alltid i ‘koseklær’ og det er såvidt jeg rekker å sparke av meg skoene i gangen før jeg har hoppet i komfortable klær. Det er det beste! Jeg hadde det forresten SÅ gøy i går, og til tross for at den ble en sen kveld er formen overraskende bra i dag. Jeg har aldri vært noe særlig glad i å gå ut, men jeg må si at det hyggeligste av alt er å treffe på kjentfolk som man kanskje ikke ser så ofte. Ikke minst dere som følger meg her inne! Jeg blir så glad når dere kommer bort og hilser på ♥ Nå går jeg fremdeles i nattkjole (haha, elsker søndager) og har forberedt en oppskrift til dere som jeg skal dele i løpet av uken. Håper dere har kost dere i helgen, og at dere bruker søndagen fornuftig til å lade batteriene til den nye uken. Nå blir det Friends-maraton hos meg! Klem
// I love cute homewear. It’s so cozy! I found this nightgown at H&M yesterday and I just had to buy it. When I’m home I always wear comfy clothes, and I barely manage to kick off my shoes before I change into something more comfortable. It’s the best! I had the best night out yesterday with my friends, and even though I’m usually not a big fan of going out I must say I love to meet friends and people that I don’t see too often. Especially you guys – I love when you come up to me just to say hi! Really! This Sunday I’m super lazy, but that’s what Sundays are for. I just prepared a recipe that I will share with you this upcoming week. Hope you had fun this weekend, and that you spend your Sunday well recharging your batteries for the brand new week. Xx
Så bra at du koste deg ute i går, ha en fin søndags kveld 🙂
http://www.hm.com/no/product/63081?article=63081-A
Eg og kjæresten holder på å renovere eit gammalt tømmerhus og som journalist vurderer eg å starte ein blogg om framgangen og seinere om ingeniør.. så eg lurte litt på om du har nokre tips å komma med angående å starte ein blogg og å få den «ren, pen og oversiktelig». Hehe 🙂 har du kanskje nokre tips? Om blogg.no, WordPress etc, kva som er lurt å forkusere/tenke på og enklest opplegg? Setter stor pris på om du vil dele litt kunnskap ? Skal godt gjerast å få så flott blogg som deg, men ein må jo starta ein plass, hihi.
Alle tips er god hjelp! Stå på videre, du gjer ein fantastisk jobb! Klem ?