D53A8938

D53A8993

· Morning snuggles with a view in my new robe ·

I går morges dro vi fra New York, og vi kom ikke så mye lengre enn til London hvor jeg befinner meg akkurat nå, godt nedgravd under hotelldynen. Yep du leste riktig. Dessverre ble flyet vårt fra JFK så forsinket at vi mistet flyet fra London til Bergen, og det eneste alternativet vi hadde var å booke oss inn på hotell for natten. Litt kjedelig, men det er bare til å ta det på strak arm å tenke positivt. Snaaart hjemme! Bildene i vinduskarmen ble tatt på morgenkvisten i går før vi sjekket ut, og jeg elsker den nye morgenkåpen min fra Victoria’s Secret. Den er såå myk, og jeg elsker at den har en myk og god hette jeg kan gjemme meg under! 1-2 ganger i året tømmer jeg det slitte i undertøysskuffen og unner meg litt nytt. Det er den beste følelsen når det er ryddig og fint – denne gangen ble det i tillegg denne morgenkåpen og en silkepysjamas. Nå er jeg veldig klar for koselige vintermorgener hjemme i leiligheten ♥

// Yesterday we left New York eagering to get back home to Norway where good old routines and a brand new year is waiting for us. Unfortunately our flight from JFK got so delayed that we lost our flight from London to Bergen, and now I’m actually laying in the hotel bed in London exhausted after a long and tricky trip. Damn! I was so ready to get back home and pick up B, but I’ll guess that have to wait till tomorrow. It could have been worse! I shot these pictures right before we checked out from our NY hotel room, and I absolutely love my new robe from Victoria’s Secret. I like to detox my underwear drawers 1-2 times a year and buy something new at VS. It’s the best feeling! This time I also splurged a little extra on this robe and a super comfy silk pajamas ♥

D53A8989

D53A8979

Xx

· Good night, sleep tight ·

Previous Post
Next Post

12 thoughts on “A little pit stop in London

  • M
    Kan du vise innkjøpene dine fra New York??

  • Anna
    Håper du hatt en herlig ferie i New York! Familien min skal i mai og vi er på utkikk etter et bra hotell i New York som ikke koster skjorta, har du noen gode tips? Finner masse inspirasjon i bloggen din for vår kommende tur 😀

  • V
    Det er alltid kjedelig når fly er forsinket, særlig når man må mellomlande … Nå er heldigvis ikke London det verste stedet å være «stuck»! Jeg skal selv dit om noen dager, og har sååå lyst på en slik morgenkåpe og ny pysj! God tur hjem! <3

  • Susannecasandra
    Kjipt at dere mista flyet fra London til Bergen «/ men da får du en natt til borte selv om jeg kan tenke du hadde gleda deg kjempe masse til å komme hjem 🙂 denne morgenkåpen så kjempe deilig ut 🙂 ha en god natt i London å god tur hjem i morgen 🙂

  • Erica
    Hvor er den store pels jakken du hadde på deg for noen dager siden, du la den ut på snap ? 🙂 var ganske mye farger på den.

  • Helle
    Godt nytt år Eirin!! 🙂
    Håper ferien i New York har vært helt topp! Dette er noe jeg kunne tenkt meg å gjøre selv en gang 🙂

    Er det lenge til videobloggen kommer? Med svarene fra spørsmålsrunden.. 🙂

  • Godt nytt år! Eirin 🙂

    Morgenkåpen din var Ninjastic!
    New York bildene du har tatt er utrolig bra 🙂 Du har fanget øyeblikkene på en måte som gjør dem mer levende.

    Er det til våren du lanserer det nye prosjektet ditt? Du kunne ikke lagt ut noen bilder på bloggen din som du har tatt med iPhone 7 Plus?

Comments are closed.