D53A3267

· Hello from my christmassy office desk ·

Det har vært maange spørsmål om ny bakgrunn med julefeeling, og det er jeg helt med på!! Jeg satt i går kveld på kontoret og lekte meg litt med en ny, og jeg synes den gjorde det skikkelig koselig på pulten min. Om dere liker den kan dere laste den ned i fullformat HER! Jeg sier ja-takk til alle mulige former av boost på julestemning-fronten jeg kan få. Tenk nå er det ikke lenge igjen til selveste julaften. Neste uke reiser jeg til New York for å feire med familien ♥

// There have been questions about me making a cozy background for the winter season. Last night at the office I made one, and I personally think it made my workspace much more cozier. If you like it you can download it here! Next Thursday I’m leaving to New York to celebrate Christmas with my fam!

D53A3327

I love my little Christmas tree covered in snow ♥

D53A3369

Printed photos with my grandparents and little sister
makes my workspace a little bit more personal and cozy ♥


D53A3341

. . .

Jeg kjøper det meste til kontoret mitt på Lagerhaus. I denne ‘dream collector’ boksen oppbevarer jeg alt fra kulepenner til binders og x-antall leppepomader. Gullmappen har jeg full av utklipp som inspirerer meg i jobben. Jeg elsker å klippe fra magasiner! Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske.

// Most of the stuff in my office (especially on the desk) is from Lagerhaus. I love that store, they have so many cute stuff! In the pink ‘dream collector’ box I’m storing everything from pens to paper clips and lip balms. In the gold folder I have a lot of clipart from different magazines that inspires me.

D53A3322

D53A3277

· And again, get my background here if you want it ·

Previous Post
Next Post

6 thoughts on “Christmas background

  • bakgrunnen var kjempe fin det var tingene du har kjøpt til kontore også 🙂
    men har et spørsmål kan du lage et innlegg om vipp exstenione ditt ? hvor lange du har å om du har volum osv.
    å et til , hvor er den stripete genseren du viste på snap fra ?<3
    ha en fortsatt fin onsdag

  • Christine
    Jeg elsker bakgrunnene dine, og har så innmari lyst på en som passer til iPhonen min. Kunne du laget en til det også? Et lite desemberønske fra meg :):)

  • Margareth
    Blir så utrolig inspirert av at du skriver og deler på bloggen!
    Elsker bare hele kontoret! 😀 også lurer jeg på hvor den lille blokken med ukedagene er fra?

  • Takk for tipset om Lagerhaus 🙂 Hvordan var Huawei Mate 9 Pro sammenlignet med iPhone 6S i bruk til foto? Ser frem til å høre om det nye prosjektet ditt i 2017 🙂 Kontorbildene dine rocker! 😉

  • Så mysigt du har det ?

  • katarina
    Åh, blir så misunnelig på det kontoret der! Du har gjort det så sinnsykt fint og stilrent!
    Kan jeg spørre hvilken linse du har brukt på disse bildene? 🙂

Comments are closed.