Oh, that’s tasty…
Cottage cheese blandet med et beger bringebær Yoplait Dobbel 0% Protein Plus, toppet med friske bær + en skål med granateple og porsjonsfrukt + to kopper kaffe. Det er mandagen sin frokost, det! Å komme seg opp i dag var overraskende nok lekende lett, til tross for at jeg ikke var i seng før nærmere halv tre i natt. Som jeg har sagt før så er jeg alltid mest effektiv og kreativ om natten, så jeg brukte de siste timene før leggetid på å rydde hele leiligheten i alle skuffer og skap. Da var et punkt for månedens checklist krysset av! Jeg gikk også gjennom alt av matvarer på kjøkkenet, og nå finnes det ikke noe ugunstig for helsen å finne. Jeg kjenner meg skikkelig motivert om dagen, og full i energi! Det er en god følelse. Nå har jeg akkurat vasket og sitter og venter på besøk av kanskje den mest inspirerende personen jeg har møtt som skal hjelpe meg litt med leiligheten og valg. Det blir så bra! Og i ettermiddag er det duket for kickboksing igjen. I’m ready to kick some ass this week! Hva med dere? Heia heia!




Klem
Åå, det ser ut som en deilig frokost! Dette må jeg teste… Men jeg lurte på en ting.. Den grønne blazeren du hadde på bildet på Instagram i dag tidlig, hvor er den fra? Har sett etter akkurat en slik! Den ser så fin ut! Håper på svar 🙂