· There have been many questions about my glow-y makeup.. ·
.. And here is the answer! Jakten på den naturlige, men likevel merkbare gløden føler jeg har vært en evig kamp lenge. Jeg er alltid på jakt etter nye produkter som gir den fantastiske, fine gløden – og det virker det ikke som om jeg er alene om. Etter at jeg gikk til anskaffelse av Mac’s Extra Dimension Skinfinish har spørsmålene haglet inn. Det er jo et godt tegn! Personlig er dette den beste highlighteren jeg har eid hittil, og jeg bruker den hver dag.
// .. And here is the answer! The hunt for the natural but still well noticeable glow seems to be a forever struggle for many of us haha. I’m just being honest! Personally I’m always on the hunt for ‘the’ perfect glow product. After I bought Mac’s Extra Dimenson Skinfinish there has been a loooot of questions.

↑ ↑ ↑
I’m using the highlighter #beamingblush in this photo. It’s my favorite!
.. And a little extra glow-y party tips (♥)
Jeg bruker den til venstre til hverdags (#BeamingBlush), og den til høyre festligere anledninger (#DoubleGleam) om jeg ønsker en mer dramatisk look. Et lite tips om du ønsker ekstra mye glød, er å bruke strobing cream fra Mac som base på kinnbena, og deretter klappe på highlighteren med fingrene over.
// I use the one to the left every day (#BeamingBlush), and the one to the right (#DoubleGleam) when I want to have a more dramatic party look. A little tips if you want extra glow is to use the Mac Strobing Cream as a base on the cheek bones, and then apply this highlighter on top. Looks bomb!
Ha en fin dag videre!
Fysj! Skulle blitt et system hvor all dritt på nett kunne rapporteres med et tastetrykk! Slike folk trenger faktisk hjelp!
Noe annet som jet blir veldig glad for svar på er: hvordan synes du olympus pen ol 7 er/evt 8? Har du andre olympus? Det er ikke søker på det-et savn å bare ha skjerm i sollys? Bruker du mest speilrefleksen eller det lille? Vurderer et kompakt-kamera da speilrefleksen er litt tiltak å ta med seg og litt avansert, og enda mer avansert når jeg aldri bruker det?
Ha en fin dag?
Ja-en må bare heve seg over det! Og en kan jo nesten le-for så dumt høres det ut! Men en kan grine mtp hvor trist det er at noen gjør slikt og at det trolig treffer mange på en uheldig måte.
Men ja-kamera er langt gøyere:) men tolker nok da at speilrefleks er langt bedre når du foretrekker det og du har fine bilder…:) er så usikker på dette kameraet og evt olympus omd mark 2…. mye likt, men har søker(?) ikke bare skjerm… og ikke selfie-greien som jeg ikke vet om jeg trenger heller…
Men det er altså bra og ikke bare lekkert ? Er jo kommer pen pl 8 også nå, men få har testet det-ser ut som liten forskjell inni, litt på designet…
Ha en fin kveld <3
Prøvde det tipse om å kjøpe stryke merker å sette de på en helt vannlig genser det blei jo kjempe fint 🙂