
Noen av dere som er som meg og blir til et lite barn på selveste julaften når man venter på noe man har kjøpt? Jeg har speidet her i hele dag etter postmannen – snart setter jeg meg ut langs hovedveien med kikkert og gul vest. I dag kommer det en stor levering med siste rest av møbler! Senger til begge gjesterommene, kommode, en suuperfin stol til stuen, spisestue, speil, gulvtepper – you name it. Gleder meg til å vise dere sluttresultatet om det er interessant! Jeg har ventet i nesten en uke og nå sitter jeg nærmest og biter negler i spenning. Haha! Leveringen skal være ‘mellom ett og fem’ og det får meg til å lure – hvem i all verden er det som gir et slikt tidsperspektiv? Vet de ikke at det finnes slike galninger som meg som blir psykisk utmattet av ‘the waiting game’? Haha! Jeg tørr ikke gå i dusjen engang fordi jeg er redd de skal komme i det jeg står med leggene full i barberingsskum og sjampo i håret 😂

I kveld? Da har forhåpentligvis alt kommet og planen min er spikret. Jeg skal sette opp håret i en ‘dott’, skru opp musikken på høytalerne, fylle et vinglass med rosé og isbiter, pakke ut møbler, innrede og bare kose meg med det. Da er jeg i mitt ess! Nyt onsdagen – takk for at dere er så fine og gode 🙏🏼✨
http://www.charlottetunes.no