· The perfect summer activity ·
Norsk sommer er ikke så aller verst når man finner på morsomme aktiviteter, til tross for at været ikke alltid er på topp. I går leide jeg vannscooter for andre gang denne måneden, og fy så gøy det var! Vi leide hos Waterfun her i Bergen, og der er servicen alltid på topp, samtidig som at de er rimelige i pris. Verdt hver eneste krone, spør du meg! Når man først har blitt varm i trøyen er det så moro, virkelig en helt unik adrenalin opplevelse. Det er deilig å koble litt ut og gjøre noe nytt innimellom, det gjør så mye med både humør, inspirasjon og energi! Vi kjørte i noen timer, la til kai i byen, spiste middag på Egon (i våtdrakter, haha) og kjørte enda litt til.. Etter i overkant av seks timer på sjøen var det helt himmelsk å komme hjem, ta en varm og lang dusj, hoppe i koseklærne og innta sofakroken. Om du er litt rastløs en dag anbefales det på det varmeste! Dra med deg noen venner og kooos dere på sjøen sammen ♥
// Norwegian summer with ‘blah’ weather isn’t that bad when you do fun activities! Yesterday we rented water scooters from Waterfun here in Bergen for the second time this month and we had so much fun! When you first get into it, it really is an unique adrenalin experience. It’s so nice to do different stuff for a change, it really does a lot to both energy, inspiration and mood. We we’re playing in the water for some hours, parked our scooters in the harbor in the city, had dinner at Egon (in our wet suits haha) and jumped back on the scooters again. After over six hours on the water it was so nice to get home to a hot shower and my sweats, crawling up in the corner of the couch. If you ever feel a little restless I can really recommend renting water scooters with friends!
– Lisa
Men jeg lurer på – kan du lage et innlegg med all type superfood/supplementer du bruker? Og hvordan du evt. bruker det? Jeg har fundert litt på hvetegress og lurer på hva jeg kan bruke det i 😛
Du, jeg bare lurer på hvor de «nattbord» lampene du har på soverommet er kjøpt fra?! ? De kunne jeg virkelig tenkt meg!