Sponset treningstøy

.. Motivation boost from me to you!

· My workout schedule
· The headphones I swear to right now
· And my favorite gym clothing..!


.. Hva passer vel bedre enn å starte den nye uken med litt treningsinspirasjon? Forrige uke var en av de beste treningsukene jeg har hatt da jeg startet på et helt nytt program, og jeg elsket det! Programmet er laget av Cornelis Elander, også kjent som ‘Hollywoodtreneren’. Det passet meg midt i blinken, da jeg foretrekker 4 økter i uken som er effektive og går på hele kroppen. Jeg deler treningsprogrammet med dere lengre nede i innlegget!

· My workout schedule ·
. . . . . . . . . . . . . . .

Jeg er såå fornøyd med AirPods fra Apple. Bra lyd, og ingen ledninger!
Musikk er alt på trening, og spillelisten min finner dere HER.

Mandag: Bein og mage

‘P1 betyr at hviletiden mellom settene bør være på 1 minutt +, mens der det står P2 bør den være på under 1 minutt.
Samtidig skal styrkeøktene aldri ta mer enn 45 minutter å utføre av gangen.. Vær effektiv!’

– Knebøy med stang (4-5 sett med mellom 5-8 repetisjoner) P1
– Markløft med stang (3-4 sett med mellom 6-8 repetisjoner) P1
– Crunches på swissball (1 sett med så mange repetisjoner du klarer)
– Bulgarsk utfall med manualer (2 sett med mellom 8-10 repetisjoner) P1
– Leg curl (2 sett med mellom 8-12 repetisjoner) P2
– Benhev(2-3 sett med så mange repetisjoner du klarer på hver) P2



Tirsdag: Bryst og biceps

– Benkpress med stang (4-5 sett med mellom 5-8 repetisjoner) P1
– Skråbenk med stang (3-4 sett med mellom 6-8 repetisjoner) P1
– Stående bicepscurl med EZ stang (3-4 sett med mellom 6-8 repetisjoner) P1
– Bicepscurl med manualer (3 sett med mellom 6-8 repetisjoner) P2
– Dips (2-3 sett med så mange repetisjoner du klarer på hver.

Torsdag: Skuldre, core og mage

– Skulderpress med manualer eller stang (4 sett med mellom 5-8 repetisjoner) P1
– Sidehev med manualer (3 sett med mellom 6-8 repetisjoner) P2
– Fronthev med manualer eller vektplate (2 sett med mellom 8-12 repetisjoner) P2
– Foroverbøyd sidehev med manual (2 sett med mellom 8-12 repetisjoner) P2
– Cornelis planke pushups på swissball (2 runder) P1


Fredag: Rygg og triceps

– Pullups (3-4 sett med så mange repetisjoner du klarer) P1
– Nedtrekk (3 sett med mellom 6-8 repetisjoner) P1
– Sittende kabelroing (3 sett med mellom 8-10 repetisjoner) P1
– Franskpress (3 sett med mellom 8-10 repetisjoner) P1
– Énarms tricepspress med manual (2 sett med mellom 8-10 repetisjoner) P1
– Rygghev(2-3 sett med så mange repetisjoner du klarer på hver) P2

.. And my favorite gym clothing ever!

Stardust topp: HER
Stardust tights: HER
Dots sportsbh: HER

Rabattkoden ‘EIRIN15 gir 15% rabatt på alt fra Sportluxe.no

Komfortabelt men likevel lekkert treningstøy er viktig for meg. Jeg klikket hjem noen godbiter fra Sportluxe.no for litt siden, og kan sverge på at jeg har aldri følt noe mer behagelig på kroppen. Denne svarte tightsen er favoritten, og danker ut alle jeg noensinne har prøvd. En svart og klassisk tights man elsker er så viktig! Materialet er superdeilig, og samtidig sitter den som støpt og holder seg på plass gjennom hele økten! Jeg gleder meg til å prøve stardust settet på trening i dag. Skikkelig spesielt og fint treningstøy. Ønsker dere en sprek mandag! Gi tilbakemelding om dere liker treningsprogrammet!? ❥

15 Responses to My workout routine

  1. Tuusen takk for supre tips, og spilleliste! Skal høre på listen imorgen, og teste ut treningsopplegget neste uke 😉

  2. Hei fine deg! Jeg bare lurte på om du gjør noe form for cardio i tillegg til dette programmet? Har veldig lyst å prøve noe nytt, i og med at jeg er litt lei de samme gamle øvelsene jeg gjør. Føler likevel at jeg er «avhengig» av tredemøllen, og klarer ikke helt å kun kjøre styrke.

  3. Jeg bare lurer på hvordan du utfører benhev? Folk referer til forskjellige øvelser når de skriver benhev.

  4. Hei! Prøvde å spørre tidligere, men skjønner at du ikke har mulighet til å svare alle – hvilken størrelse har du i tightsen? 🙂 Og regner med at det er en norsk side, altså uten toll?

    Ha en fin dag <3

Follow @ Instagram