The 1 thing I need every day..

Jeg drikker smoothie hele sommeren, og det er en enkel, sunn og veldig fin måte å få i seg litt næring på. Perfekt til frokost med crunchy topping, etter trening for rask restitusjon, eller enkelt og greit til kvelds for litt kos! Jeg vet ikke om dere har fått med dere nyheten fra Yoplait – stort beger 0% Gresk Yogurt med kokos? Jeg døør! Og nei, det er ikke reklame, bare for å utelukke det før noen arresterer… Jeg fyller alltid opp kjøleskapet mitt med denne, da den er perfekt som base i smoothies. Yoghurten gir en eksotisk smak, og kan kombineres med alt av frukt og bær du ønsker å tilsette smoothien din.

// I drink smoothies all summer and to me it’s a really easy and healty way to get the right nutrition. It’s perfect with crunchy muesli in the morning for breakfast, after a nice workout for a quick resitution, and even in ehe evenings for some yummy late night snack. I love to use the Yoplait 0% greek yoghurt with coconut as a base these days, and I always have it my fridge! It gives the smoothie an exotic twist, and you can combine it with every fruit or berry you’d like. So good!

Jeg elsker å toppe smoothien min med kokoscrunch og AXA sin sukkerfrie müsli!
// I love to top my smoothies with coconut crunch and AXA’s sugar-free muesli.

Jeg følger sjelden en konkret oppskirft, og bruker som oftest det jeg finner på kjøkkenet.. I denne (som jeg synes ble helt perfekt!) hadde jeg i frossen bærblanding fra Rema 1000, Yoplait 0% gresk yoghurt med kokos, 1/2 frossen banan, 1 kiwi, isbiter, litt ananasjuice og kokosvann. Etter trening tilsetter jeg gjerne en eggehvite eller to i tillegg for mer protein! Og ja, som jeg har nevnt før så tilsetter jeg alltid 1-2 ss Cocosa MCT Energy Oil uansett oppskrift.

// I rarely follow a specific recipe, as I prefer to use whatever I find in my kitchen. This smoothie though turned out so good, and here’s what I had in it: frozen berry mix, Yoplait 0% greek yogurt with coconut, 1/2 frozen banana, 1 kiwi, ice cubes and a little bit of pineapple juice and coconut water! After workout, I also like to add egg whites for extra protein! And yes, as I’ve mentioned before I always add 1-2 tbsp of the Cocosa MCT Energy oil as well. I love it!

Tips: Bruk enten kokosvann eller ananasjuice som væske i smoothien din. Det er friskt og godt!
// Tip: Always use coconut water or pineapple juice in your smoothies. It’s so refreshing and tasty!

9 Responses to S m o o t h i e l i c i o u s

  1. Vet det ikke har noe med innlegge å gjøre men spør likevel:) skal til Berlin i august å lurte på Åsset hotel du lå på ? 🙂

  2. E e så enig! Kokos yoghurten e himmelsk. E lo godt no når e så ka du skreiv, det va som om e kunne skreve det sjøl! Meeeenn.. ka str har du i den oversized dongeri skjorta fra topshop? 🙂

  3. Du har alltid så fine negler!! Er det dine egne negler med neglelakk/gellack på, eller har du akryl/gelenegler? 🙂

Follow @ Instagram