· W E L C O M E  F E B R U A R Y ·

Februar regnes som den siste måneden av vinteren, og akkurat nå kjenner jeg at jeg er tilfreds med det. Jeg lengter etter vår, varme og lysere dager. Det har virkelig vært en våt og mørk vinter! For meg som influencer er det min verste fiende, da det blir en hverdagskamp å få til gode og inspirerende bilder. Men selvfølgelig, litt koselig er det jo også. Jeg har på følelsen at februar blir en god måned – kanskje bedre enn januar. Jeg startet 1. februar i en god sirkel av trening, mat og rutiner, og jeg føler endelig en indre motivasjon istedenfor en ‘påtvingt’, som av og til kan forekomme. Det er en befriende og fin følelse!

· 7 things I want to do in February ·

• • •

1. Da jeg tok en titt inn i klesskapet mitt her forleden, fant jeg ut at jeg har sluttet å bruke alle de hvite skjortene mine for en så patetisk grunn at jeg ikke har prioritert å stryke dem etter vask. Lazy? I know, sorry! I februar (forhåpentligvis denne uken) skal jeg ha en real strykedag å gå gå over alt i klesskapet. Det er jo snart tid for å bytte ut strikk med skjorter igjen. Yaaay! Elsker forresten skjorten i kollasjen over, noen som vet hvor de selger? Iiiih…

2. Havregryn er godt i seg selv, men jeg liker å tilsette alt mulig rart i den for både smaken og næringen sin skyld. I februar skal jeg lage min egen havregryn-mix som skal få æren av å oppbevares i en av DIY-krukkene mine på kjøkkenbenken (se innlegget her for inspirasjon). Jeg ser for meg en kombinasjon av havregryn, chiafrø, gresskarkjerner, knuste linfrø, hampfrø.. You name it! Det er supergodt med mandel- eller kokosmelk ♥

3. Valentines day er like rundt hjørnet, og jeg har planer om å prøve meg på hjemmelagde pikekyss med en tvist for å feire anledningen. Jeg skal lage dem litt på forhånd, slik at dere forhåpentligvis kan lage dem til den ‘store’ dagen også, om de blir vellykket! De er fine å gi bort til noen man er glad i (kjæreste, venninne, familiemedlem, kollega..), gjerne pakket inn i cellofan eller en søt boks med en liten hilsen oppi. Lagerhaus har maange fine! / adlink

4. I februar er det på tide å planlegge påskeferien. Jeg har veldig lyst til å få med meg en god gjeng på hyttetur! Nå er det skremmende lenge siden jeg har spent skiene på beina, og jeg lengter ordentlig etter det. Ingenting er koseligere enn hyttetur med venner og/eller familie, synes jeg!

5. Det er rart hvordan man kan gå fra å føle seg som shit til en hit med trening. Jeg er virkelig i treningsmodus om dagen, og det er fantastisk deilig! Jeg føler meg friskere, mer opplagt, positiv og optimistisk. Huden også føles helt annerledes! Må det bare vare. I februar vil jeg opprettholde denne gnisten!

6…. For å holde motivasjonen oppe er det (for min del) ekstremt viktig med bra musikk på ørene under treningsøkten. Denne måneden skal jeg gi Spotify listene mine en real detox! Ut med det gamle, inn med det nye. Det har mye å si! Har du en favoritt treningslåt?

7. I februar ønsker jeg å bli mer bevisst når det kommer til å ta vare på synet mitt. Jeg sliter mye med øynene og de er konstant røde og blanke. I dag var jeg hos Synsam på synstest, og det var ikke akkurat de mest positive resultatene. Ned med lysstyrken på dataskjermen og telefonen – bruke briller!

18 Responses to 7 ting jeg vil gjøre i februar

  1. Her var det mange bra punkter 🙂
    Jeg tenkte også at jeg skulle bli flinkere til å bruke brillene mine 🙂
    Kan jeg spør om du legger ut får salg på den appen ?

  2. Jeg bestilte meg synstest i går 🙂 Har bruk for en kombinasjon av arbeidsbriller, tv-briller og gaming briller 😉
    Bruker du briller fra før? Jeg har aldri brukt 😉

  3. Hadde nok ikke overlevd intervallene mine uten Move your body – Sia (Alan Walker Remix)! Den gir meg løpeglede <3

  4. Åå, nå ble jeg inspirert til å gjøre det samme! Har du foresten (vurdert) steamer? Finnes små/håndholdte/reisesteamere. Slipper i hvertfall strykinga 🙂

    • Jeg går etter modellen og ikke merket når jeg kjøper briller. Anbefaler å dra til optiker å prøve deg frem! Det er det beste 😀 Personlig er alle brillene mine fra ulike merker!

  5. Hei Eirin!
    Tenkte bare å legge igjen et lite tips! Jeg lager hjemmelaget muesli slik som du skriver at du vil begynne med, og har funnet ut at det er så mye bedre hvis du legger den i bløt i kokosvann over natten i kjøleskapet! Skikkelig deilig på smak, lettere for magen å førdøye (hehe) og alle frøene og nøttene blir visst ‘activated’ også, som gjør det lettere for kroppen å hente næring fra frokosten din.

    Klem 😊

  6. Det nærmeste jeg kommer skjorten på bildet er en bluse fra Designers Remix. Vi har den på jobben min i ulike farger og det har blitt en bestselger fordi den er så basic, faller utrolig fint og ser litt «skjorte-aktig» ut til tross for at den har materialene til en bluse. Du får titte på den selv og søke opp 🙂

  7. Så mange fine punkter! <3 Jeg skrudde ned lyset på dataskjermen og dro frem billene selv! Har merket at synet ble dårlig etter at jeg begynte å slurve igjen 🙁

    Tips ang. stryking: Bruk slettetang på krage og mellom knappene om du ikke behøver å stryke hele skjorten! Om du vil gå over hele skjorten så heng den inne på badet mens du dusjer, for da steamer du tøyet. Så da slipper du å dra frem strykejern og brett! Lifesaver da jeg bodde på hybel 🙂

  8. Så mange fine punkter! Hadde ikke du en steamer til skjortene som du skrev om for en stund siden? Hva synes du om den? Det er såå tiltak å stryke skjorter, så har tenkt på å kjøpe meg en sånn nå til våren. Lurer på om den er «verdt» det og funker over lengre tid 🙂

Follow @ Instagram