fbpx

God kveld, fininger! Med den lille tassen i hus må jeg improvisere litt når det kommer til trening. Han bringer rett og slett frem det positive i meg, for nå har jeg kommet godt i gang med kettlebell-trening igjen! Det er jo så fanstisk effektiv og ikke minst artig, så nå koser jeg meg virkelig. I kveld fyrte jeg opp musikken i Geneva høytaleren, hoppet i tightsen og svettet på stuegulvet. HERLIG!

at home workout

· Ting du burde ha i huset til hjemmetrening ·

Kettlebell(s)
Hoppetau
Treningsstrikk
Yogamatte

Egen kroppsvekt kan gjøre underverker, men likevel liker jeg å ha noen ekstra hjelpemidler liggende. Med disse fire tingene over kan jeg trene hele kroppen uten å forlate hjemmet! Om dere trenger inspirasjon til for eksempel kettlebell øvelser – søk i google etter «full body kettlebell workout» og det vil dukke opp haugevis av gode tips. SÅ gøy! Spesielt med en superivrig «treningsparter».. ♥

at home workout

· Elsker denne drikkeflasken fra Casall! Og ikke minst de søte øretelefonene fra eBay.. ·

at home workout

Om dere ikke ønsker å bruke all verdens penger på treningssutstyr ville jeg tatt meg en tur på Coop Obs om jeg var dere. Der finner dere alt dere trenger til billig penge! Lurt å ha øynene oppe for tilbud også, for det har de ofte. Det var der jeg kjøpte min kettlebell! Den kan jeg justere vekten på, og det er så smart! Men nå er det tid for kveldsmat og tv-titting. Snart leggetid! Natta ♥

24 Responses to at home workout

  1. Hei! Jeg lurer på om du har link til den kosebuksen fra hm som du har på deg i det opperste bildet fra 50 spørsmål inlegget? og hvilken strørrelse du har? veldig lyst til å bestille den, men kan ikke finne den selv 😛

  2. Hei hei 🙂
    ville bare si du virker så snill og fantastisk 🙂 elsker og lese bloggen din, blir så glad av den!
    klem.

  3. Hei *Eirin! Vil bare si at jeg synes bloggen din er inspirerende, med utrolig fine bilder, morsom spennende og ikke minst så digger jeg personligheten din!! å hunden er supersøt! Lurte litt på hvor mange kg din Kettlebell er? Jeg er slank(60kg, 170Høy) men trener ikke. Har du noen gode tips om hvor mye man skal begynne å løfte/kg?

    • Tusen takk for det, Elisabeth! Kettlebellen veier 9.84 kg til 13.85. Du må nesten prøve deg litt frem selv. Vi er alle forskjellige 🙂

  4. Åh hellenussen for en nydelig liten valp <3 Virkelig såå fin! Ser ut som et kosedyr der han sitter <3

  5. Du er så ekte og blid og positiv.. Unner bloggere som deg å nå langt til topps 🙂

    Du er også ærlig, ikke minst. Husker når du fortalte om at du bare var god nok så lenge du kjørte folk.. Jeg føler det mye på samme måte. Jeg har blitt mye «brukt» opp igjennom årene hvis jeg kan si det sånn. Møtte på en «veninne» her om dagen som såret meg så innmari mye at jeg bare kuttet all kontakt med henne, selv om det tok lang tid før jeg klarte å bare drite i henne. Nå sitter jeg liksom og angrer på at jeg brukte så mye tid på å forsøke å være god nok, for hennes del. Du gir meg så mye inspirasjon til å bare være meg selv. Ønsker egentlig bare å takke deg for at du er en så bra person <3 klem til deg og Billy!

    • Det gjør meg glad å høre at du tok det steget. Tøft, men så verdt det i lengden. Det stjeler så mye energi uten at man legger merke til det! Håper du har det fint nå. Takk for fine ord! Klem tilbake <3

  6. Jeg syns søt valp burde stått på listen over treningutstyr man burde hatt hjemme, haha! Såå vakker der han sitter!

  7. Heii! Du er så utrolig stor inspirasjon! Du har vel ikke noen tips til hvordan man kan lese på skolen, få gode karakterer osv på skolen? Du skriver jo aldri om skole 🙂

  8. Hei Eirin! Jeg lurte på om du har noen søsken?
    Elsker bloggen din! Håper du får en fin dag<3 Klem til deg fra meg

  9. Hei! Vi begynne med å si at jeg synes bloggen din er en super motivasjon og inspirasjonskilde i min hverdag. Men jeg har et par spørsmål til deg. Jeg har begynt å henge meg så sykt opp i kalorier. Jeg har fått for meg at jeg ikke må spise over 1300 kalorier pr. dag hvis jeg vil ned i vekt. Jeg får spader av å tenke på hvor mange kcal det er i to brødskiver med avocado som du spiser til frokost- men allikevel så ser det så godt ut og jeg vil gjerne spise det selv, men jeg sitter bare igjen med SHIT NÅ HAR JEG SPIST ALT FOR MYE følelsen hvis jeg unner meg brødskiver/rundstykker med pålegg på til frokost/lunsj. Mitt spørsmål er: Tenker du kalorier? Hva tenker du om mengden mat du spiser gjennom dagen?

    Også lurer jeg på om du, en dag du har tid, kan legge ut eksempler og bilder av hvordan man utfører det fullkroppsprogrammet du pleier å kjøre på en styrketreningsøkt? Jeg har så lite motivasjon til å trene styrke på noe annet enn bein, fordi jeg ikke finner noen øvelser jeg trives med over tid. Samtidig er jeg student og har ikke råd til PT-timer, så det hadde vært supert å se hvilke øvelser du gjør på en typisk helkroppsdag- og hvordan man utfører dem 🙂

    Hilsen Lotte 🙂

  10. Jeg er blitt anbefalt å skaffe meg kettlebells av min fetter som er personlig trener. Så kanskje jeg burde investere i det 🙂

Follow @ Instagram